Hodjanernes Blog

18 september 2015

Mutter Angela

Filed under: Asyl, EURABIA, Islamvasion, Schengen, Tyskland — Tags: , — Hodja @ 23:54

ANGELA_MERKEL

DDR 2.0 Overborgmesteren i Schwerin forsøger at lukke munden på modstanderen af Tysklands asylpolitik Michael Stürzenberger

Frontalangriff von linken Meinungsfaschisten auf die Versammlungs- und Meinungsfreiheit in Deutschland:

Die linksverdrehte Oberbürgermeisterin Angelika Gramkow, die in der DDR Mitglied der SED war, in der FDJ-Kreisleitung Schwerin arbeitete und dann über die PDS zur LINKEN transformierte (Foto links) hat in einem Bescheid der Landeshaupstadt Schwerin dem Veranstalter der morgigen Abenddemonstration „gegen die ungezügelte Asylpolitik Deutschlands, gemeinsam für die Heimat“ von DWS („Deutschland wehrt sich“) in einem umfangreichen Auflagenkatalog unter anderem ein Verbot der Rede von Michael Stürzenberger erteilt.

gramkow-stürzenberger-440x228

In der „Begründung“ wird fälschlicherweise behauptet, Stürzenberger sei mehrfach wegen „Volksverhetzung“ sowie „Beleidigungen von Politikern“ verurteilt worden und hätte „auch einfache körperliche Gewalt angewendet“. Alles frei erfunden. Da der Bescheid erst am heutigen Freitag zugestellt wurde, arbeiten die Anwälte von DWS jetzt fieberhaft am Einspruch.

Læs videre på PI

Frelsens Hær raser over DR og TV2s store show – stjæler hjemløses indsamlingsdag

Filed under: Danmark, Islamvasion — Tags: , , — Hodja @ 22:31

Sidst i februar aftalte landets store hjælpeorganisationer, hvilke datoer de hver især kunne samle ind på.

Frelsens Hær fik på søndag – den 20/9 – til at samle ind til hjemløse i Danmark. Samme dag har 12 andre organisationer i samarbejde med DR og TV 2 – valgt at samle ind til syriske flygtninge i bedste sendetid.
På søndag får mange af Københavns borgere besøg af Frelsens Hærs frivillige, som samler ind til hjemløse og organisationens arbejde for de svageste i Danmark.

Mere på BT

Invasorer er ikke de skarpeste knive i skuffen

Filed under: Asyl, Danmark, Islamvasion, Syrien — Hodja @ 21:01

En gruppe syrere demonstrerer foran Udlændingestyrelsen i København i desperation over, at deres familier er fanget i krig, mens sagerne om familiesammenføring trækker ud – læs lige nogle af deres udtalelser:

“Mens vi venter, dør vores familier.”

“Det er forfærdeligt, for vores familier lever ikke et godt liv i Syrien på grund af krigen. Jeg er virkelig ked af det, men jeg kan ikke gøre noget ved det.”

“Turen (til Danmark, red.) var virkelig dyr. Jeg havde ikke råd til, at jeg kunne tage mine små børn og min kone med, og den lange rejse er meget farlig, så jeg kunne ikke tage mine børn med.”

“Alle ved, at det er farligt i Syrien. Da jeg forlod Syrien sidste år tænkte jeg, at jeg skulle være den første i familien til at prøve rejsen, som er meget farlig. For jeg vidste, at Dublin-aftalen betød, at jeg kunne få lov til at få min familie til Danmark efterfølgende. Men når du har fire børn, hvordan kan du så rejse illegalt med dem, bære dem og sørge for, at de får noget at spise? Og hvad kan man gøre, hvis man ikke har råd? Det betyder, at du er nødt til at rejse selv.”

“Hvordan kan jeg være her i over et år, hvor jeg får mulighed for at læse og få et arbejde, mens min familie intet har? De har ingen elektricitet og ingen mad, men er i risiko for at blive ramt af bomber hver dag.”

“Hvordan kan jeg spise, når min familie ingen mad har? Hvordan kan jeg sove, når min familie..”

“Mine børn lever i fare i Syrien. Hjælp mig.”

Fra JP

Er du gammel nok til at huske komedierne Airplane/Naked Gun/ Scary movie?

Filed under: Barack Hussein Obama, Iran, Israel, TrumfEs, USA/Canada, Våben — Tags: — trumfes @ 17:15

Instruktøren af disse film, David Zucker, har lavet parodi af Obamas kapitulation over for mullaherne

Iran is talking

Trust_obama

Taget herfra, hvor du kan læse mere

Er det sådan “flygtninge” opfører sig ?

Man må forvente at flygtninge er taknemlige for husly fra forfølgelse

Men det er disse stenkastende hætteklædte BØLLER ikke:

Disse “ikke-flygtninge” var allerede i Serbien, hvor de var i sikkerhed, men de var sure over ikke at kunne komme ind i Ungarn.
Og så må man åbenbart kaste sten og flasker mod politiet !

Stod det til mig, skulle de have haft en gummikugle hver til “tak”.

Allerbedst havde nok været for Ungarn at låne en israelsk “stink-vogn” – det er noget, arabiske bøller har respekt for !

Taget herfra, hvor du kan læse mere !

Kunst og teknik på samme tid fra Technion

Filed under: Israel, Teknologi, TrumfEs, Videnskab — Tags: — trumfes @ 16:30

Technion i Israel svarer (ca.) til DTH i Danmark

En kunstner har bearbejdet og samlet en række billeder fra (forskellige) mikroskoper og fundet en masse billeder, som folk kender fra hverdagen, men som nu stammer fra den kemiske/fysiske/biologiske verden:

Den med “rosen” er ganske vellignende …

Taget fra http://elderofziyon.blogspot.dk/

Ezra Levant interviewer Igler om “flygtninge” situationen i Ungarn

Der er en hel del interessante statistiske fakta om sammensætningen af den muslimske invasion i videon

refugees

Taget herfra

Einheilslistemedlem skjulte illegale indvandrere

Filed under: Danmark, Enhedslisten, Illegale, Kriminalitet — Tags: — Hodja @ 08:36

Politiet i Århus efterforsker byrådsmedlem for Einheilslisten Maria Sloth for sammen med sin samlever at have skjult 2 illegale indvandrere i deres lejlighed.

De er anmeldt af det konservative byrådsmedlem Marc Perera Christensen.

metroXpress 17. september 2015

DF’s Krarup: Frygtelige ord fra Thulesens mund

Søren Krarup, tidligere medlem af Folketinget for Dansk Folkeparti, kritiserer nu partiets formand, Kristian Thulesen Dahl, efter han i går meddelte, at partiet er parat til at indgå et nationalt kompromis om at tage imod flere flygtninge.

Men at det skal ske på den klare betingelse, at de indlogeres på statscentre og rejser hjem igen, når de kan. Du kan se Kristian Thulesen Dahl udmelding i videoen øverst i artiklen.

Mere på TV2

Skriv til DF og få dem på andre tanker: df@ft.dk

Tyskland henter nu selv sine islamvasorer i Østrig med særtog

Deutschland holt Flüchtlinge jetzt mit Sonderzügen aus Salzburg ab.

Deutschland schickt Sonderzüge nach Österreich, um dort Flüchtlingen die Weiterreise zu ermöglichen. Das berichtet die “Frankfurter Allgemeine Zeitung” mit Berufung auf das Bayerischen Innenministerium. Dort heißt es, es seien Sonderzüge der Deutschen Bundesbahn nach Österreich unterwegs, um Flüchtlinge aus Salzburg abzuholen. Ziel sei es, chaotische Zustände zu vermeiden. “Wir versuchen, die Weiterreise der Flüchtlinge geordnet und organisiert zu gestalten”, sagte ein Sprecher des Ministeriums der F.A.Z.

Mere på FOCUS