Hodjanernes Blog

26 maj 2017

MSM fake news : dagens udokumenterede rygte om Trump mm

Rygtefabrkken Washington ComPost kommer med endnu et totalt udokumenteret rygte

I følge denne Trump-hader-“avis” har -unavngivne (selvfølgelig) – “kilder” fortalt at FBI er i gang med at undersøge Donald Trumps svigersøn Jared Kushner …

TV2 teksttv skriver – som sædvanligt – fuldstændigt UDEN angivelse af at derer tale om udokumenterede rygter:

Og Ekstrabladder har denne introduktion på sin hjemmeside – godt nok med et spørgsmålstegn:

Klikker man på den, kommer denne overskrift fra RITSAU :

Artiklen kommer dog med følgende præsicering i begyndelsen:

“Jared Kushner, der er svigersøn til den amerikanske præsident, Donald Trump, og rådgiver i Det Hvide Hus, bliver efterforsket af FBI.

Det sker i forbindelse med en undersøgelse af russisk indblanding i det amerikanske præsidentvalg. Det skriver The Washington Post.”

Det fremgår – selvfølgelig – ikke af RitSAUs artikel,
at Washington Posts oprindelige artikel er baseret på de sædvanlige unanvngivene kilder …

Sikke en overraskelse …

Taget herfra

23 maj 2017

RitSAU og EkstraBladder bruger nu unavngivne kilder uden gåseøjne

Når det gælder Donald Trump, er et ehvert unavngivent rygte en troværdig nyhed

Sådan her ser artiklen ud i “oversigten” på websiden : ingen angivelse af at der er tale om unavngivne kilder …

Og sådan her ser første del af artiklen ud : ingen angivelse af at der er tale om unavngivne kilder …

Først et stykke nede får læserne at vide at det drajer sig om unavngivne kilder fra propaganda bladet Washington Post:

Ikke underligt at folk opfatter MSM som ren og skær fake-news

For det er jo tydeligvis, hvad de er

Taget herfra

20 maj 2017

Kilder: Politiken Vest = Jyllandsposten er FULD AF LØGN

Det siger mine unavngivne kilder …

At mine unavngivne kilder består af min husedderkop og et myg spiller vel ingen rolle … 🙂

For begge to er jo blevet “informeret om sagen” …

Hvis MSM fake news kan bruge unavngivne kilder, så kan vi bloggere vel også !

Taget herfra

18 maj 2017

Hvad “pinligt” er der ved det, EkstraBladet ?

EB synes det et “pinligt” at Trump griner af et humoristisk forslag ..

Det er da et ganske humoristisk foreslag 🙂

Og udover en latterlig overskrift på “forsiden”, hvad får EkstraBladet så ud af det ?

Først en forkert overskrift på selv artiklen:

“Journalisten”, der skrev denne overskrift, påstår at det var John Kelly,
USA’s minister for indenlandsk sikkerhed,
der gav Trump sværdet og så bagefter foreslog at bruge det mod pressen

Som enhver – undtagen “journalister” kan se på videoen, blev sværdet IKKE
givet af John Kelly, men af en soldat som tak for en tale ,Trump holdt

Men en løgn er jo ikke nok for fake-news MSM:

Kun “journalister” kan høre Trump “hvæse” i den video …

Alle andre kan høre at han griner af vittigheden :=

Taget herfra

3 maj 2017

Glimrende indlæg af Bent Jensen om mediernes krig mod Trump

Bent Jensen er altid værd at læse !

Læs hans indlæg her

25 april 2017

De franske MSM – og de danske – har allerede bestemt, hvem der vinde det franske valg

Og det er – selvfølgelig – socialisten Macon og ikke den væmmelige,højreorienterede populist Le Pen

The Rebel Media viser de franske “aviser”s forsider:

Har vi ikke ser denne “journalistiske” meningsenhed før …=

F.eks. ved Brexit-afstemningen i England …

F.eks. ved det amerikanske valg …

Lad os krydse fingre for at franskmændene vælger Le pen
og ikke bare 5 år til mere af det samme, som vi alle ved ikke virker, men kun forværrer situationen…

9 marts 2017

Vi, de uanstændige ekstremister

Den journalistiske elite forsøger desperat at lukke munden på anstændige, bekymrede danskere ved at betegne dem som højreekstremister, der skal udelukkes fra den offentlige samtale.

Jeppe Juhl svarer igen.

15 februar 2017

Trumps national adviser Flynn træder tilbage fordi han misinformerede Pence

Og MSM elsker det og kører løs med Trump bashing

Bl.a. hævder flere MSM og demokrater at det var ulovligt

Her er EkstraBladet = RitSAUs forsøg på at vinde MSM-konkurrencen om det mest perfide indlæg:

selection_719

Det er intet ulovligt i det, som den liberale, men fornuftige Alan Dershowitz medgiver:

Dershowitz er en af de få liberale, man kan lære noget af

29 januar 2017

5 tidligere danske udenvidensministre forbavset over at Trump holder sine løfter

Den slags er man jo ikke vant til i eliten …

En gang imellem overrasker Jyllandsposten med en journalistisk artikel !

selection_569

Her er de 5 “Kloge hoveder” …

selection_570

Hodja har haft en lignende indlæg her

Det er ret morsomt at se:

MSM og den politiske elite nægter at tage Trump alvorligt, men insisterer på at tage ham bogstaveligt

Hvorimod tilhængere af Trump tager ham alvorligt, men IKKE bogstaveligt

Taget herfra, hvor du kan læse hele historien

28 januar 2017

MSM er stadig ikke blevet klogere: ikke reportere, men propagandister

Her er to videoer fra Fox News om dette emne:

Vore hjemlige MSM bruger også enhver lejlighed til at fremstille Trump som dum, uduelig, nedladende eller lignende:

Her er BT: Trump kommer med en “nedladende” kommentar

Hvis det havde været Obama, der var kommet med den kommentar,
havde BT skrevet at det var en smart kommentar

Ekstra Bladet kommer med en artikel om at Trumps ansigsudtryk og er nu i tvivl om hvem, Trump kiggede på …

BT, Ekstra Bladet, Berlingske, Politiken og Politiken-Vest(tidligere JyllandsPosten) kæmper alle om den samme befolkningsgruppe (de politisk korrekte), som år efter år bliver mindre,
fordi flere og flere opdager det kæmpestore misforhold mellem hvad MSM skriver og virkeligheden og fordi folk bliver trætte af af få at vide hvad man skal mene og at man er racister/kvindehadere/islamophober/etc, hvis man er uenig med eliten

Når man så lægger til at DR og TV2 kommer med PRÆCIS de samme meninger og udsagn, er det klart at folk vil have alternativer med information og nyheder frem for afskrift fra RitSAU

27 januar 2017

Ekstra Bladet og BT fremturer med fake-news fotos

EkstraBladet har allerede dokumenteret at de udmærket kender sandheden og BT læser vel EB

Alligevel fremturer begge fake-news medier med en histore, som de VED er løgn

Her er det foto, som både EB for 117’ne gang viser og som skal forestille hvor få der var til Trumps indsættelse i forhold til Obamas

BT bringer en lignende fotosammenligning

Læg mærke til de mange tomme hvide pletter på Trumps side

selection_554

Men sammenligningen lyver: Den foregiver at vise hvor mange der var tilstede

I så fald skal man jo vise to fotos PÅ DET TIDSPUKT, HVOR DER VAR FLEST TIL STEDE i henholdsvis 2009 og 2017 !

Det gør man ikke, og defor er der tale om fake news

Sammenlign med dette foto fra Paul Watson og man når til en helt anden konklusion!

selection_537

Ekstra Bladet og BT er ikke andet end politik korrekte fake-news medier, der kender sandheden , men ikke vil vise den, fordi det ikke passer med Ekstra Bladet og BT had til Trump

Kan det undre nogen at Ekstra Bladet og BT sælger færre og færre aviser … ?

Jeg har tidligere dækket emnet her, her og her

Taget herfra og herfra, hvis du være læse deres ynkelige løgne

25 januar 2017

Ekstra Bladet = Ekstra Blindhed ?

Det er gået op for en enkelt af EkstraBladets jounalister at EB er blevet narret

EB bragte , ligesom mange andre medier ( incl undertegnede 😦 ) en fotosammenligning, der var falsk :
den påstod at vise at der var rigtig mange tomme pladser ved Trump indsættelsen og at der var mahge flere ved Obamas tiltræden i 2009

Sammenligningen er falsk og er blevet debunket mange gange
Her er link til en artikler ( 1), jeg skrev om svindlen

Det er selvfølgelig uheldigt at blive narret af fake-news, men når det sker, må man korrigere fejlen

Men Ekstra Bladet, engang “Vi tør, hvor andre tøver” , tør IKKE indrømme sin fejl !

I stedet for at indrømme at Trump havde ret ! , angriber EB Trump-tilhængere, der påviser at der er tale om fake news:

selection_538

I artiklen vises (bl.a. )denne fotosammenligning, som dokumenterer at EB godt ved at EB begik en fejl:

selection_537

Så konklusionen er klar: EB bragte fake-news og i stedet for åbent at indrømme dette, dokumenterer EB at man hellere vil brække en arm end at give Trump ret !

Ynkeligt !

Men ikke nok med det : i SAMME avis gentages fake-news løgnen:

selection_536

Så enten snakker EB journalister ikke sammen ( og lærer af sine fejl) eller også er EB “journalister” ligeglade : det afgørende er at genere Trump og vise ham i det dårligst tænkelige lys

Jeg er desværre bange for at det r mulighed nr 2, der er korrekt !

Så EB fortsætter på sin selvmordsmision : at lyve og bedrage og promovere en falsk politisk korrekt illusion !

Det skal nok få oplagstallet til at vende … håber de !

Vi andre ved bedre og sender venlige takler til Brexit og valget af trump

Og måske også kommende valg i Italien, Holland, Frankrig og Tyskland …)

24 januar 2017

MSM fortsætter med at vise misvisende fotos fra Trumps indsættelse

Ekstrabladet erkender nu at de to fotos, man bragte, ikke var fra samme tidspunkt

Og derved bliver sammenligningen uærlig og misvisende

Men Ekstrabladet – og alle andre MSM viser stadig ikke de rigtige billeder eller video

Se linket nederst på siden, hvor Ekstrabladet bringer en video , der siges at vise tilskuerne over tid

Problemet er bare at denne video IKKE viser, hvad man kan se på CNNs gigafoto
Så enten er Ektrabladets video forfalsket eller måske snarere standset FØR alle tilskuere kom til stede ved Trumps indsættelse

Her er en video, der viser at Trump har ret :

Jeg har allerede bragt et indlæg, hvor man kan se det og hvor der er et link til CNN !!,
så man selv kan overbevise sig om det !

Taget herfra

Hvorfor er det så svært for EB og alle andre MSM at vise CNNs gigafoto ??

Er det fordi MSM hellere vil lyve end at give Trump ret ?

Jeg kan ikke se nogen anden begrundelse …

Konklusionen er klar: stol på Trump og ikke på MSM !

Taget herfra

19 december 2016

GAB: nyt socialt medie : som twitter, men uden censur

Facebook, Google og mange andre har travlt med at begrænse påståede “fake-news”

Som sædvanligt er det de venstreorienterde, der skal afgøre, hvad der er fake-news …

Med andre ord: lad ræven vote gæs

Nu er der et nyt medie, som ikke censurerer ( bortset fra injurier)

Her er et link til GAB

selection_391

Taget herfra, hvor du kan læse mere

Den tidligere avis Jyllandsposten, nu Politiken Vest har i dag en leder, der tydeligt dokumenterer, hvor dybt, den tidligere avis er faldet:

selection_390

Lederen forholder sig slet ikke til de mange fake-news, man har kunnet se i MSM, herunder i den tidligere avis Jyllandsposten
Vi har bragt mange eksempler på at “journalister” på den tidligere avis Jyllandsposten – og andre danske MSM – ukritisk kopierer fake-news fra ritSAU uden at problematisere propagandaen

Så måske skulle den tidligere avis Jyllandsposten gribe i egen barm først og kraftigt pointere over for sine “journalister” at fake-news fra venstrefløjen er lige så forkerte som påståede fake-news på højrefløjen

Men det ved vi jo alle IKKE vil ske 😦

Den tidligere avis Jyllandsposten vil fortsætte sin nedtur, så længe man forholder sig totalt ukritisk overfor den ene fløj

Derfor er lederen blot et surt opstød mod den konkurrence fra alternative medier, som garanteres vækst, når MSM ukritisk bringer og ofte selv skriver fake-news!

Der er ikke noget, MSM-“journalister” frygter mere end at miste deres monopol på nyheder
MSM kan ikke længere filtrere alle politisk ukorrekte nyheder væk som de kunne før

Rønnebærrene er sure …

Klik her for at læse hele lederen

12 december 2016

Anders Samuelsen bekender kulør: hellere rokokoposten end DKA

Så ved vi da det – hvis vi ellers var i tvivl : en gang radikal – altid radikal

Fra Anders Samuelsen’s facebookside :

selection_353

Jyllandsposten, en tidligere avis , har meget travt med at “opdatere” os om hvor mange, der nu boycotter Den korte Avis – nu er vi oppe på 29

Her er listen – nu er Cirkel-K ( tidligere statoil) også kommet på – de er da nemme at boycotte !

Nordea
Føtex
IKEA
Telia
Elgiganten
YouSee
Alm. Brand
McDonald’s
Sportmaster
Curvissa
Bravo Tours
Cirkle K
Læger Uden Grænser
Fredericia Teater
Samsung Danmark
Vejle Kommune
Spies
TUI Danmark
Just Eat
Momondo
Sofakompagniet
Plan Danmark
Drive Now
Organicup
Visit Norway
Flexfone
Kipling Travel
Nespresso
Fliseuniverset Aarhus

Men nu begynder folk at reagere:

selection_354

Taget herfra

Mikael Jalving har en glimrende artikel om det her

Jyllandsposten, en tidligere avis, kopierer ukritisk RitSAU-vrøvl

Og det er jo ikke ligefrem første gang, Jyllandposten, nu Politiken Vest leger papegøje

jp

I følge overskriften vil USA under Trump ændre sin politik over for Kina og opgive “Et-Kina” politiken

Det er selvfølgelig det rene vrøvl

Trump har blot sagt at han IKKE automatisk vil overtage denne politik, medmindre Kina giver indrømmelser

Trump bruger med andre ord blot kæp og gulerodstaktiken mod Kina

Det er selvfølgelig en nyhed, efter Obamas konsekvente gulerodstaktik mod alle undtagen Israel

Men selvfølglig skal ritSAU og Politiken Vest male fanden på væggen med det samme …

Hvornår lærer den tidligere avis Jyllandsposten, nu Politiken Vest at være blot en lille smule kritisk overfor “nyheder” fra ritSAU ?

Jeg er bange for at svaret er : ALDRIG …

Læs hele RitSAUs vrøvl her

Det er slut med at handle i Føtex.

Det er holdningen blandt en stribe danskere, der i det seneste døgn har givet til kende på supermarkedets Facebook-side, at de vil boykotte Føtex efter, at Føtex har boykottet annoncering i det indvandrerkritiske medie, Den Korte Avis.

Her er den opdaterede list over firmaer, der boykotter DKA:

(jeg sætter mailadresser/kontaktformularer til firmaer på hvis jeg finder dem)

Jalving: Den Korte Avis og mediernes lange deroute – Bag kampagnen mod Den Korte Avis anes en større og vigtigere diskussion om mediesituationen generelt.

Selsing: Vi har slet ikke nogen intellektuel elite i Danmark. Men vi har nogle mennesker med gårsdagens smag, der sælger gårsdagens forkerte forklaringer og ikke forstår, hvorfor magten så småt glider dem af hænde.

9 december 2016

NORDEAS VANVID

Filed under: Aviser mm, Aviser mm Danske, Boykot, Danmark, Politik — Tags: , — Hodja @ 20:23

Ét sølle spørgsmål i form af en dårligt formuleret klage på Facebook fra en kunde var nok til at Nordea i går med øjeblikkelig virkning trak deres reklamer på det populære indvandringskritiske netmedie Den Korte Avis, fordi ”avisens journalistiske profil ikke passer til banken”.

nordea_justeat

Læs mere og skriv under mod de politisk korrekte firmaers tiltag.

Kommentar på Uriasposten: De firmaer der er panisk angste for dårlig omtale, kan man faktisk nemt give dårlig omtale, flere har allerede givet deres besyv med:

https://dk.trustpilot.com/review/www.nordea.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.telia.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.yousee.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.almbrand.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.just-eat.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.spies.dk
https://dk.trustpilot.com/review/www.ikea.com
https://dk.trustpilot.com/review/www.elgiganten.dk

Heksejagt på Den Korte Avis

BT skriver:

Adskillige danskere har slået fælles front mod Den Korte Avis på de sociale medier, fordi mediet efter deres mening er decideret racistisk. På Facebook koordinerer de mange brugere, hvem der kontakter de forskellige annoncører, de støder på på denkorteavis.dk med henblik på at få firmaerne til at stoppe med at annoncere på mediet – og de har stor succes med det.

Store virksomheder eller organisationer som Alm. Brand, Nordea, JustEat, Ikea, McDonalds, CallMe, YouSee, Telia, Elgiganten, Tui, Pandora, Læger uden Grænser, Ikano Bank, MoMondo, Kipling Travel, Plan Danmark, SPAR Danmark, DriveNow, Sportsmaster, Sofakompagniet, Spies og Scanlines har efter henvendelser fra danskere på Facebook valgt at stoppe deres annoncering hos Den Korte Avis med øjeblikkelig virkning.

[…]

Også på Twitter engagerer folk sig i kampen mod Den Korte Avis. Under hashtagget #StopFundingHateDK deles de sidste nyheder om, hvilke virksomheder som stopper med at annoncere på Den Korte Avis vidt og bredt. Blandt andre er den kendte samfundsdebattør, forfatter og udviklingsredaktør hos Nordisk Film, Adbel Aziz Mahmoud særdeles aktiv.

På nettet skrives der, at DanMarx Radio på P3 opfordrer til boykot af DKA.

Adskillige annoncører boykotter det omstridte netmedie. Den Korte Avis. Nu tager avisens chefredaktør Ralf Pittelkow bladet fra munden. En hetz, mener han.

8 december 2016

En ikke nyhed i DR/TV2

Filed under: Aviser mm Danske, Israel, Medier DR m.fl., Muslim World, TrumfEs, TV2 — trumfes @ 11:35

Israelske arabere donerer træ til genopbygning af nedbrændt synagoge i Haifa !

MSM elsker at bringe nyheder fra Israel, når det drejer sig om negative nyheder

Til “gengæld” filtreres næsten alle positive nyheder fra Israel væk …

Derfor vil du ikke finde denne nyhed i danske MSM:

selection_334

Der er en grund til at flere og flere arabere vælger at gøre tjeneste i Israel Defense Forces (IDF), selvom de ikke har værnepligt (læs mere her)

selection_335

Taget herfra, hvor du kan læse hele historien

Older Posts »