Hodjanernes Blog

23 januar 2017

MSMs krig mod Trump : usammenlignelige fotos

Trump forsvarer sig , men MSM leger offer og og påstår at Trump angriber dem

Her er det foto , som MSM både i udlandet og i Danmark 8 DR + TV2) viser

selection_508

Jeg skal skynde mig at sige at jeg også faldt for det 😦

Jeg fandt fotoet på Fox News og troede – fejlagtigt – at de havde checket det

Kigger man på det foto, er der ingen tvivl mulig

MEN !

så fik jeg dette CNN ! link af Husmanden !!

Klik på det og se hvor mange, der var til Trumps indsættelse
Vær opmærksom på at du kan klikke på plus(+) og forstørre dele af fotoet

Her er et uddrag af CNN- fotoet, hvor man kan se de bagerste rækker, som synes mennesketomme på billedet øverst:

selection_517

Nu zoomer vi lidt ind på de bagerste rækker:

selection_516

Og her har jeg zoommet kraftigt ind på de bagerste rækker:

selection_515

Prøv at sammenligne disse 3 billeder med det allerøverst !

Det er tydeligt at det øverste billede enten er manipuleret eller taget på et tidspunkt, hvor ikke alle Trump tilskuere er kommet !

Så – som sædvanlig har Trump ret ! og MSM lyver ved at vise et enten manipuleret foto eller et foto fra et andet tidspunkt !

Hvor jeg dog foragter MSM !

Jeg har senere også fundet denne artikel om det samme: Trump har ret og MSM kan kun bræge det samme anti-Trump vrøvl, som de plejer

MSM er i færd med at gøre sig selv totalt overflødige – hvorfor skulle nogen stole på dem

?

7 kommentarer »

  1. MSM betyder – mere/meget skidt og møg !!

    Kommentar af Stenslyngen — 23 januar 2017 @ 11:13

  2. MSM kan man overhovedet ikke stole på – de kan kun een ting: lyve

    Kommentar af a.b.nielsen — 23 januar 2017 @ 13:33

  3. […] har allerede bragt et indlæg, hvor man kan se det og hvor der er et link til CNN !!, så man selv kan overbevise sig om det […]

    Pingback af MSM fortsætter med at vise misvisende fotos fra Trumps indsættelse | Hodjanernes Blog — 24 januar 2017 @ 12:41

  4. […] til Hodjas Blog for tip om […]

    Pingback af FOTO-DOKUMENTATION: STUVENDE FULDT VED TRUMPS TILTRÆDELSE — 24 januar 2017 @ 17:37

  5. […] er falsk og er blevet debunket mange gange Her er link til en artikler ( 1), jeg skrev om […]

    Pingback af Ekstra Bladet = Ekstra Blindhed ? | Hodjanernes Blog — 25 januar 2017 @ 14:14

  6. […] Jeg har tidligere dækket emnet her, her og her […]

    Pingback af Ekstra Bladet og BT fremturer med fake-news fotos | Hodjanernes Blog — 27 januar 2017 @ 12:51

  7. […] til Hodjas Blog for tip om […]

    Pingback af NewSpeek — 1 februar 2017 @ 11:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

