Hodjanernes Blog

19 december 2016

GAB: nyt socialt medie : som twitter, men uden censur

Facebook, Google og mange andre har travlt med at begrænse påståede “fake-news”

Som sædvanligt er det de venstreorienterde, der skal afgøre, hvad der er fake-news …

Med andre ord: lad ræven vote gæs

Nu er der et nyt medie, som ikke censurerer ( bortset fra injurier)

Her er et link til GAB

selection_391

Taget herfra, hvor du kan læse mere

Den tidligere avis Jyllandsposten, nu Politiken Vest har i dag en leder, der tydeligt dokumenterer, hvor dybt, den tidligere avis er faldet:

selection_390

Lederen forholder sig slet ikke til de mange fake-news, man har kunnet se i MSM, herunder i den tidligere avis Jyllandsposten
Vi har bragt mange eksempler på at “journalister” på den tidligere avis Jyllandsposten – og andre danske MSM – ukritisk kopierer fake-news fra ritSAU uden at problematisere propagandaen

Så måske skulle den tidligere avis Jyllandsposten gribe i egen barm først og kraftigt pointere over for sine “journalister” at fake-news fra venstrefløjen er lige så forkerte som påståede fake-news på højrefløjen

Men det ved vi jo alle IKKE vil ske 😦

Den tidligere avis Jyllandsposten vil fortsætte sin nedtur, så længe man forholder sig totalt ukritisk overfor den ene fløj

Derfor er lederen blot et surt opstød mod den konkurrence fra alternative medier, som garanteres vækst, når MSM ukritisk bringer og ofte selv skriver fake-news!

Der er ikke noget, MSM-“journalister” frygter mere end at miste deres monopol på nyheder
MSM kan ikke længere filtrere alle politisk ukorrekte nyheder væk som de kunne før

Rønnebærrene er sure …

Klik her for at læse hele lederen

12 december 2016

Jyllandsposten, en tidligere avis, kopierer ukritisk RitSAU-vrøvl

Og det er jo ikke ligefrem første gang, Jyllandposten, nu Politiken Vest leger papegøje

jp

I følge overskriften vil USA under Trump ændre sin politik over for Kina og opgive “Et-Kina” politiken

Det er selvfølgelig det rene vrøvl

Trump har blot sagt at han IKKE automatisk vil overtage denne politik, medmindre Kina giver indrømmelser

Trump bruger med andre ord blot kæp og gulerodstaktiken mod Kina

Det er selvfølgelig en nyhed, efter Obamas konsekvente gulerodstaktik mod alle undtagen Israel

Men selvfølglig skal ritSAU og Politiken Vest male fanden på væggen med det samme …

Hvornår lærer den tidligere avis Jyllandsposten, nu Politiken Vest at være blot en lille smule kritisk overfor “nyheder” fra ritSAU ?

Jeg er bange for at svaret er : ALDRIG …

Læs hele RitSAUs vrøvl her

21 november 2016

Politiken Vest, engang avisen Jyllandsposten, fortsætter sit fald …

Filed under: Danmark, Inkompetence, nu Politiken vest, TrumfEs — Tags: , — trumfes @ 09:29

Den korte Avis kæder det bl.a. sammen med den skringre Davis Trads

Og det har den korte avis nok helt ret i : hvem gider at betale for hans tåbelige politiske korrekte provokationer ?

Politiken Vest har mistet 30000 læsere i året fra 1.kvartal 2015

Det svarer til et fald på over 12 % !

selection_264

Og den korte avis giver den mest sandsynlige forklaring:

selection_265

Og her er en udvalgt oversigt over Trads “meritter”:

selection_266

David Trads er ifærd med at gøre det til tre ud af tre …

Hvorfor betale for David Trads , når man bare kan åbne for DR/TV2 og få samme politisk korrekte ævl, blot i en lidt midre skriger version ?

Taget herfra, hvor du kan læse hele historien

Trads er selvfølgelig ikke den eneste grund til tilbagegangen
Avisen politisk korrrekte “journalister” har en stor del af skylden

Prøv f.eks. at se denne latterlige overskrift idag:

selection_269

“Journalist” Jesper Kongstad benytter – selvfølgelig – lejligheden til at svine Trump til:
Værsågod, dansker, Trump koster dig 3000 kr

Den rigtige overskrift ville være:
Danmark har ikke overholdt vores NATO forpligtelser i mange år, og USA har derfor måttet betale 3000 kr pr dansker …

Det er det perspektivet

Taget herfra

16 oktober 2016

De uærlige klippe-klistre medier …

Her er 2 eksempler på manglende jounalistik fra Berlingske Tidende og Ekstrabladet

Begge såkaldte aviser klipper og klistrer en artikel fra møjsprederne fra ritSAUs bureau

Her er først det øverste af artikel i Ekstrabladet :

ekstrabladet-1

Og her (også ekstrabladet) lyves der for fuld kraft:

ekstrabladet2

Den samme artikel med samme løgn kan man også finde i den tidligere avis Berlingske Tidende, nu Politiken Vest:

berlinske2

Løgnen består selvfølgelig i at skrive følgende:
“I flere meningsmålinger mister Trump terræn i forhold til Clinton i takt med de mange uheldige sager”

Hvis Ekstrabladet, Berlinske eller ritSAU havde været interesseret i at bringe NYHEDER og ikke gammelt opkog, kunne de – med et ENKELT opslag her have undersøgt om sætningen nu også er korrekt

Til de tre mediers store overraskelse ÆNDRER opinionsundersøgelser sig faktisk over tid – og nu begynder polls , der omfatter den anden debat, som Trump vandt ( selvom MSM påstod det modsatte) at komme frem.

Her er en side med de nyeste polls:

realclearpolitics

Fire pools viser stadig at Hillary fører (svagt), mens der nu er tre polls, der giver Trump føringen og tilsidst en enkelt remis

Så realititerne , som MSM hader , er altså at Trump er på vej frem og Hillary, der førte stort før pga sin og MSMs smædekampagne, er på vej tilbage

Med andre ord præcis det modsatte at sætningen i artiklen !

Rigtig flot “journalistik” – men den er jo også fra ritSAUs bureau …

Det ville klæde andre medier at UNDERSØGE påstande fra ritSAU, inden man klipper og klistrer

Men det ville jo være journalistik , så det finder vi ikke i Ekstrabladet og Politiken Vest ..

Kan de undre nogen at færre og færre gider at købe deres propaganda ?

I dag kan man finde (et link til) denne “nyhed” på yahoo news:

yahoo-news

Den “nyhed” bragte jeg i Hodja – for TRE dage siden …

9 marts 2013

Den totale varmisme manipulation – nu også i Jyde-Potten og på film – Fake news

Jyllands-Posten omtaler en undersøgelse fra FN’s klimapanel IPCC og flere amerikanske universiteter som tophistorie med overskriften “Den højeste temperatur i 11.300 år.”

Hvis man læser artiklen, viser det sig, at det eneste faktum, undersøgelserne har vist, er, AT TEMPERATUREN ER FALDET”, resten er ren spekulation.

Vi ved jo som et faktum, at temperaturen ikke er steget de sidste 16 år, men det er som så meget andet gået durk hen over hovedet på JP-sjovnalisten. Hvilket endnu en gang bekræfter, at grænserne for journalisters uvidenhed er uendelige. (Hvor har de egentlig lige de 300 år fra?)

(Han har ikke en gang styr på, at klimapanelet hedder IPCC og IKKE IPPC.)

buttonGlobalWarmingSwindle