Hodjanernes Blog

16 oktober 2010

VCUA-integrationskonsulent Ammar Doosh: »Vores haqiqa? efterlader ikke plads til kuffarkultur«

Det er muligt, at jeg tager fejl, og at der simpelthen eksisterer to mænd i Danmark med samme navn, der til forveksling ligner hinanden: Ammar Doosh, der betragter integration som uislamisk og ønsker indførelsen af kalifatet, og Ammar Doosh fra det statsstøttede VCUA, der arbejder hårdt på gennemførelse af integrationsprojektet “Bidrag til inklusion”.
Her kommer først uddrag fra Ammar Dooshs video om integration, identitet og islam:

“Og vi skal også vide, at vi er en del af den islamiske Ummah – altså den Ummah, som igennem flere århundreder har haft en mægtig baggrund – den har ledt menneskeheden fra mørke til lys. Det er den her Ummah, vi tilhører og ikke den her ødelagde kuffarkultur, de her kuffarsamfund, de her kuffarfriheder. Det er det her muslimen han tilhører. Så vi skal forstå, at den her islamiske Ummah, det er en løve der ligesom er lænket. Den er lænket af kuffaren og alle deres nationalistiske projekter, de har sat i gang.

[…]

De [kuffar] vil ikke være tilfredse, før vi gør sekularismen og islam til een del – vi sammenblander de her to. De vil ikke være tilfredse, førend vi giver afkald på koncepter, som giver dem søvnløse nætter i Tjetjenien, Irak, Afghanistan og Palæstina – De her koncepter så som jihad og kalifatet – det er netop det, der giver dem søvnløse nætter, de her kuffar.”

Fra VCUA:

“Ammar Doosh, 23 år,  er for nylig færdiguddannet markedsføringsøkonom i 2009 i Niels Brock Universitet. Ammar har tidligere været IT-ansvarlig for Comeback og har undervist mænd i kropssprog og selvtillid, og på nuværende tidspunkt underviser Ammar unge i at styrke deres rolle som aktive borgere i samfundet. I sin fritid har han opfundet diverse markedsføringskoncepter, bl.a. betaling af elever for aflevering af veludførte opgaver. Ammar’s arbejdsopgaver i VCUA vil hovedsageligt være at stå for planlægning og gennemførelse af projektet “Bidrag til inklusion”, herunder afholdelse af Unge-aftener samt arrangere en ungekonference. Derudover vil Ammar beskæftige sig med markedsføring for VCUA, med udgangspunkt i sociale medier, samt hjemmeside opdatering og korrigering af hjemmesidens indhold. . Til sidst er Ammar blevet pålagt ansvaret for det opsøgende arbejde overfor VCUA’s målgruppe, heri afholdelse af foredrag om selverkendelse og dermed styrkelse af deres selvtillid.

Stilling: Konsulent

Se Ammar Doosh som integrationskonsulent her!

Se rollemodellen Ammar Doosh med en Rollemodel-Camp-2010-Nordeacheck i favnen!

Beskrivelse af VCUA-projektet:

Integrationsministeriet har siden projektets start bakket op om projektet og støttet det. I 2005 vandt Vejledningscenteret med ære Integrationsprisen i kategorien Skole- og uddannelsesprisen læs mere her. Siden 2005 har vejledningscenteret formået, at være et succesfuldt projekt, som har gjort en positiv forskel på den lave uddannelses- og arbejdsandel blandt unge med anden etnisk baggrund end dansk.

Iman vejleder

[..]

Projektet gør brug af rollemodeller til at rådgive og støtte de unge med hensyn til primært uddannelse.” ung til ung”. Ung til ung vejledning har det formål, at give den tosprogede unge person mulighed for at identificere sig med en ung, som har klaret sig i det danske uddannelsessystem. Se mere her

[…]

Organisation
Brabrand Boligforening bærer det formelle juridiske og økonomiske ansvar for projektet. Projektet ledes af en tværetnisk gruppe bestående af repræsentanter af lokale indvandrerforeninger, Århus Ungdomsvejledning og Brabrand Boligforening.

Finansiering
Projektet er støttet af Brabrand Boligforening, Landsbyggefonden , Integrationsministeriet og Århus kommune” (Kilde: http://www.vcua.dk/ )

37 kommentarer »

  1. Såvidt jeg kan se er det den samme person. Nogenlunde sådan taler de i Århus, selvom han har et større ordforråd end de fleste. Men det er jo også helt naturligt at støtte tvetungede vantro-bekæmpere.

    Like

    Kommentar af holger — 17 oktober 2010 @ 01:26

    • Ja, det er ham, er det ikke?
      Denne mand, der helt åbenlyst taler om jihad, kalifat og kuffar, og som er imod enhver form for integration, står den dag i dag for planlægning og gennemførelse af integrationsprojektet “Bidrag til inklusion”. For skatteborgernes egne penge!!!

      Like

      Kommentar af Egtvedpigen — 17 oktober 2010 @ 10:14

  2. Rollemodel og min bare røv.

    Danmark har givet ham i hoved og røv og takken er, at vil erobre hele verden med deres perverse naziideologi.

    😦

    Like

    Kommentar af Kafka — 17 oktober 2010 @ 03:34

  3. Også islamisten Asmaa Abdol-Hamid har opnået ansættelse som beboerkonsulent.
    Da rettroende muslimer betragter håndtryk som en form for hor, må det oplyses, om der blev udvekslet håndtryk ved ansættelsessamtalen?
    Tidligere er Asmaa blevet afsat som beboerformand i Bøgeparken, da de derboende foretrak en mand.
    Asmaa skal skabe kontakt til nye grupper. Måske den kriminelle bror Tarek?
    I følge Vollsmoseavisen nr. 53.

    Like

    Kommentar af Elefanten — 17 oktober 2010 @ 06:00

  4. Hvor får man dog en ustyrlig trang til at kaste med håndgranater når man ser hvordan det offentlige og pædofilkulten pisser på os.

    Like

    Kommentar af Fritz — 17 oktober 2010 @ 07:51

  5. Gider ikke plage mig selv ved at se klippene. Jeg synes bare svinet skal sparkes ad helvede til.

    Like

    Kommentar af Nielsen — 17 oktober 2010 @ 12:52

  6. Føj for satan, hvor er han Ulækker at høre på!?!?! Hvad bilder han sig eentlig ind?! Der er beviset jo igen-igen; De VIL islamisere os alle, før helmer de sgu’ ikke…….Men det skal sgu’ blive løgn……!!!

    Like

    Kommentar af Hende — 17 oktober 2010 @ 15:11

  7. […] ved det.Ammar Doosh, prisbelønnet rollemodel udi integration og integrationsfornægtende islamist, VCUA-integrationskonsulent Ammar Doosh: »Vores haqiqa? efterlader ikke plads til kuffarkultur« 4 kommentarer » Spring til […]

    Like

    Pingback af »Multi-kulti ist tot« « Snaphanen — 17 oktober 2010 @ 16:43

  8. Ammar Doosh om flygtninge:

    Like

    Kommentar af Hodja — 18 oktober 2010 @ 10:39

    • Øv, hvor er del 2?

      Like

      Kommentar af holger — 18 oktober 2010 @ 15:01

  9. Hvis i gad lægge fordommene om “de farlige islamister” væk og prøve at lytte til, hvad han sagde, ville i se at det ikke er sådan som medierne fremsætter det. Han er ikke imod integration som sådan, men imod assimilation.

    Der er ikke noget i vejen med integration, når det drejer sig om at lære sproget, få et arbejde, få en uddannelse etc. men det er et problem når staten tvinger muslimer til at adoptere nogle holdninger og en ideologi, som de ikke føler sig enig med. Det svarer nærmest til tvangskonverteringer.

    Prøv at se videoerne uden nogen forhåndsdømning, og tænk rationelt over, hvad der bliver sagt. Så kan i nok se, at han ikke har gjort noget som helst galt. o

    Og desuden så begrunder han sine holdninger og argumenterer for dem, i modsætning til mange andre.

    Like

    Kommentar af Haris — 18 oktober 2010 @ 16:45

    • Og desuden så har muslimer ingen berettigelse i Danmark og desuden så skulle de straks smides ud.

      Like

      Kommentar af Nielsen — 18 oktober 2010 @ 17:11

    • Haris.

      “Han er ikke imod integration som sådan, men imod assimilation.”

      lyt til del 1. fra 1:00 og ca. 30 sekunder frem.

      Like

      Kommentar af Santor — 18 oktober 2010 @ 21:09

  10. Nielsen

    Den adfærd muslimer lægger for dagen overalt i de vestlige lande de er tilvandrede borger for, at det ender helt, helt galt.

    Det er de færreste kuffar = ikke-muslimer der ønsker islamisk indflydelse noget som helst sted i vores samfund.

    Når den NU begyndende erkendelse hos vores politikere af, at det såkaldte multikulti program = tilvandring af muslimer ikke fungere, vil de nødvendige forholdsregler blive taget.

    Den første vil være, at et fuld stop for al yderligere tilvandring hertil fra de arabisk-islamiske lande vil komme på plads.

    Der ER simpelthen ikke andre muligheder hvis vi IKKE vil islamiseres, idet EUs PARTNERLANDE = de arabisk-islamiske Middelhavslande er fuldt leveringsdygtige af millioner af unge muslimer.

    Og hvad værre er at hvis der ikke stoppes op vil vores egne samfund bryde totalt sammen under vægten af forsørgelsen af tilvandrende, unge uuddannede muslimer fra disse lande.

    Dette her er simpelthen et spørgsmål for os om overlevelse eller forsvinden.

    Like

    Kommentar af Vivi Andersen — 18 oktober 2010 @ 17:51

    • Jeg er normalt ikke uenig med dig. Mennesker som Haris’- og Amines tilstedeværelse i landet bringer aktiv modstand mod muslimsvinene og borgerkrig nærmere.

      Like

      Kommentar af Nielsen — 19 oktober 2010 @ 00:50

  11. Haris , er helt enig
    og hvis sandheden virkelig gør så ondt på mange af jer er det så en Webside man skulle befinde sig i?
    der er ingen som har tvunget jer til at være her , så jeres latterlige udtalelser skån os for dem for der ingen som gider hører på det ! .

    Like

    Kommentar af Amine — 18 oktober 2010 @ 20:30

  12. @Santor.

    Tak, du har netop givet et eksempel på at JEG har ret. Som han siger.

    Islam går ikke ind for integration. Islam går ikke ind for at vi skal ændre vores VÆRDIER.

    At blive tvunget til at ændre sine værdier, holdninger og udskifte sin ideologi er jo netop assimilation, og det er det som muslimer modsætter sig. Vi vil ikke “tvangskonverteres” til demokrati, medmindre at vi støtter det, hvilket nogle muslimer ikke gør.

    Islam har ikke et problem med integration, når det kommer til at få arbejde, uddanne sig, lære sproget etc. Det var min pointe. Vi har intet imod at integrere os til at kunne fungere i samfundet. Men vi vil ikke ændre vores værdier og holdninger blot fordi vi geografisk befinder os et andet sted.

    lad os tage et eksempel. Hvis du nu flyttede til Nordkorea, ville du så sige til dig selv: “nu befinder jeg mig i et andet land, nu er jeg kommunist og opgiver demokrati”? Eller hvis du tog til Pakistan, ville du så ændre dine værdier så de passede til shariah, blot fordi du befandt dig i det land.

    Ammar Doosh giver argumenter for, hvorfor Islam er bedre end demokratiet, mens de danske politikere blot kan sige “i befinder jer i Dk derfor skal i tage vores værdier til jer”. Siden hvornor har ens geografiske bolig skullet bestemme, hvilke holdninger man danner?

    Like

    Kommentar af Haris — 18 oktober 2010 @ 23:22

    • Islam går ikke ind for integration. Han er islamist = han går ikke ind for integration.

      Dit udsagn.

      “Han er ikke imod integration som sådan, men imod assimilation.”

      Alle dine bortforklaringer modsiges hans egne ord.

      Like

      Kommentar af Santor — 18 oktober 2010 @ 23:28

    • “Ammar Doosh giver argumenter for, hvorfor Islam er bedre end demokratiet”

      Og det kan han argumenterer for herfra og til jueaften, virkeligheden fortæller noget andet 🙂

      Like

      Kommentar af Santor — 18 oktober 2010 @ 23:32

      • Juleaften even

        Like

        Kommentar af Santor — 18 oktober 2010 @ 23:32

    • Det eneste som AD giver argumenter for, er at islam faktisk er farligt for demokratiet. Og nej, når det foregår helt åbentlyst foran vores øjne, så er det ikke en fordom, det er en konstatering af virkeligheden.

      Angående dine eksempler: Jeg bor ikke i Nordkorea, netop fordi jeg ikke vil leve under et kommunistisk styre. Jeg bor ikke i Pakistan, fordi jeg ikke vil leve i et religiøst diktatur. Og hvis du ikke vil leve i et demokrati, så skal du ikke leve i Danmark.

      Like

      Kommentar af Scarlet P — 19 oktober 2010 @ 13:16

  13. @Santor.Det er meget fordomsfuldt at påstå at alle “islamister” (som du kalder dem) er imod integration. Som jeg prøver at forklare dig. Vi er imod assimilation ikke integration.

    Vi har intet imod at integreres til at kunne fungere i samfundet, som borgere. Men vi vil ikke tvinges (tvangskonverteres” til at adoptere nogle holdninger og en ideologi, som vi ikke føler os enige i. Det er hele forskellen.

    Virkeligheden viser absolut ikke det modsatte. Det er et faktum at der er langt flere selvmord, depressioner og lign. i demokratiske lande end i muslimske lande. Og hvis nu du kendte mere til disse såkaldte “islamister”, ville du vide, at de ikke accepterer Iran, KSA, Tyrkiet, Bosnien osv. INGEN lande har implementeret sand shariah. Det kan kun Kalifatet (som bl.a. Hizb Ut-Tahrir arbejder på at få genetableret). Så alle de problemer du ser i den vestlige verden er effekter af Vestlig indblanding.

    Husk nu. Demonstrationerne i Iran var imod den DEMOKRATISKE præsident (Mahmoud Ahmadinejad) og ikke præstestyret.

    Jeg vil forwslå dig at læse lidt mere på lektien inden du kommer med dine kommentar.

    Like

    Kommentar af Haris — 19 oktober 2010 @ 00:29

    • LOL, mine “fordomme” !!

      Jeg skal blot LYTTE til ordene der kommer fra islamistens egen mund.

      Hvor svært kan det være.

      Han siger ordret “islam er imod integration”.

      Der er ingen ting at misforstå !!

      Like

      Kommentar af Santor — 19 oktober 2010 @ 01:12

    • Det du går ind for er ikke integration, det hedder inklusion.

      Like

      Kommentar af Hodja — 19 oktober 2010 @ 11:50

  14. @Santor

    Du bliver jo ligesom nødt til at forstå vi har forskellige definitioner på integration. Så Ammar siger “Islam er imod integration” skal du først være sikker på at i deler samme opfattelse af, hvad integration er.

    Du mener måske integration blot er at lære sproget, mens Mogens Camre mener det er at opgive den islamiske ideologi fuldstændigt og mens Ammar Doosh mener noget helt trejde.

    Selvom jeg har forklaret det et par gange allerede nu, vil jeg dog alligevel gøre endnu et forsøg.

    Ammar Doosh siger at Islam er imod integration, hvor integratioen har den definition som den Vestlige verden har sat. Nemlig at få muslimerne til at opgive deres islamiske identitet og blive demokrater. Det er dette Islam er imod. Islam er imod at opgive sin identitet, sine værdier, holdninger og ideologi.

    Islam er ikke imod at lære sproget osv.

    Håber du forstod det denne gang.

    Like

    Kommentar af Haris — 19 oktober 2010 @ 01:20

    • Nej, jeg bliver “ligesom” ikke nød til noget som helst !!

      Jeg hører islamisten sige “islam er imod integration” det kan kun forstås som islam er imod integration.

      Hvis du hører noget andet er det fordi du har en høreskade og bør søge læge da det i andre situationer kan afstedkomme alvorlige problemer med de mennesker du interagere med.

      Like

      Kommentar af Santor — 19 oktober 2010 @ 01:26

  15. @Santor

    Du er jo virkelig uden for pædagogisk rækkevidde. Jeg prøver at forklare dig at der er forskellige opfattelser af, hvad integration er, men den lille smule information er vist åbenbart for meget for dig. Så jeg orker ikke at prøve at forklare det til dig. Hej-hej.

    Like

    Kommentar af Haris — 19 oktober 2010 @ 13:48

    • Nej min ven, det er dig, der er uden for pædagogisk rækkevidde, som kun en hjernevasket kulttilhænger kan være det.

      Hvis du skal bo i Danmark, så skal du respektere og adlyde demokratiet. Hvilket ord, du vælger at hæfte på, er fuldstændigt ligegyldigt.

      Like

      Kommentar af Scarlet P — 19 oktober 2010 @ 13:53

  16. Ammar Doosh og hans meningsfæller skulle stilles overfor valget mellem at forlade landet strakt eller blive skudt.

    Like

    Kommentar af Nielsen — 19 oktober 2010 @ 14:06

  17. @Scarlet, hvad i alverden er det for et argument? Vi kan i det mindste argumentere for, hvorfor vores ideer er gode. Den eneste begrundelse for at vi skal acceptere danske værdier er jo blot at vi bor i Danmark. Så hvis DK pludselig blev et nazzistisk land så skulle vi alle sammen være nazister, blot fordi vi bor her.

    Det giver jo virkelig ingen mening.

    Like

    Kommentar af Haris — 20 oktober 2010 @ 00:48

    • Det er ikke et argument Haris. Det er en konstatering.

      Like

      Kommentar af Egtvedpigen — 20 oktober 2010 @ 01:53

    • Haris, som fanatisk muslim bør det ikke være et ukendt fænomen for dig, at der er nogen ting, der ikke er til diskussion. I Danmark er det blandt andet den demokratiske styreform.

      Like

      Kommentar af Scarlet P — 20 oktober 2010 @ 06:22

  18. Man kan diskutere op og ned af stolper om hvad man lægger i ordene. Og en fælles forståelse er udgangspunktet for at kunne diskutere.

    Men hvis modpartens grundholdning er at “Islam søger at ændre hele samfundet, den accepterer ikke delvise løsninger, kompromisløsninger så at sige”, så er det himmelråbende naivt at tro at dialogen kan blive succesfuld.

    Han VIL ikke ændre sine værdier. Fair nok, men problemet er desværre at én af hans værdier er at man ikke må adlyde menneskeskabte regler. Så bliver det meget svært at opretholde det demokratiske styre vi har.

    Jeg er ikke så nervøs for folk som ham, de er for ekstreme, men det er bekymrende at der ikke er større afstandtagen fra det han siger fra muslimsk side. Årsagerne kan være mange, men den der tier samtykker. Og det er skræmmende.

    I stedet for at diskutere hvad specifikke ord betyder, så burde diskussioen gå på hvordan et demokrati bør reagere på åbentlyst anti-demokratiske kræfter.

    Like

    Kommentar af Martin T — 20 oktober 2010 @ 09:13

  19. Det er et klassisk forsøg på at flytte målstolperne ved at sige: “Jeg vil gerne integrere mig, men kun hvis jeg selv må bestemme, hvad ordet betyder”.

    Like

    Kommentar af Scarlet P — 20 oktober 2010 @ 11:41

  20. Historien vokser hele tiden i MSM. Tillykke til Egtvedpigen for rigtig godt arbejde. Der er dog ingen journalister der krediterer hende.

    Like

    Kommentar af Hodja — 26 oktober 2010 @ 16:43

    • Arbejdet bærer lønnen i sig selv 😉

      Like

      Kommentar af Egtvedpigen — 26 oktober 2010 @ 22:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar til Scarlet P Annuller svar