Hodjanernes Blog

18 marts 2013

Lars Hedegaard var hos Krasnik i DanMarx Radios ‘Deadline’ i går aftes

Krasniks interview var en lang diskreditering og forsøg på karaktermord på Lars Hedegaard – med det ene formål at få den tanke frem hos seerne: “Lars Hedegaard du er en fascist og selv ude om mordforsøget.”

Martin Krasnik skrev, ifølge Søren Krarup, således til Lars Hedegaard før interviewet:

Jeg er stor beundrer af din vedholdenhed og dit mod til at sige din mening! Det glæder mig utroligt meget, at du klarede det kujonagtige, rædsomme angreb på dig og er konstant forundret over den udbredte, manglende evne til at bakke dig klart og tydeligt op. Det ville være helt fantastisk og interessant at have dig i programmet til et langt interview.

Krasnik brugte en lang række ufine tricks og persevererede på spørgsmålet om islam ønsker verdensherredømmet. Han gik så lavt som til at sammenligne Hedegaards skrifter med Zions Vise Protokoller – kan man synke dybere?

Nå men tilbage til verdensherredømmet, som Krasnik forsøgte at latterliggøre Hedegaard med:

Vi kan også citere Tyrkiets premierminister Recep Tayyip Erdoğan:

In 1997, when Erdogan was mayor of Istanbul, he recited a poem in the course of a political speech. “The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our spears, the believers our soldiers,” he declaimed. The poem -traditionally attributed to Ziya Gökalp, one of the ideological fathers of Turkish nationalism -is included in the education ministry’s recommended reading for middle-school pupils. But a Turkish court, citing article 312 of the country’s criminal code, ruled that by reading the verse, Erdogan had “used religion to incite hatred.”

eller

Den algierske leder Houari Boumédienne, i 1974 i en tale i FN:

“En dag vil millioner af mænd forlade den sydlige halvkugle for at tage til den nordlige. Og de vil ikke tage dertil som venner. De vil tage dertil for at erobre den. Og de vil erobre den med deres sønner. Vore kvinders skød vil give os sejren.”

eller

Den amerikanske politiker Vijay Kumar:

Jeg er født i Hyderabad i Indien, hvor jeg først mødte muslimsk kultur. Der er et betragteligt antal muslimer der, en større procentdel end i de fleste andre dele af Indien, og jeg begyndte at observere ting, der bekymrede mig. Senere rejste jeg i et antal islamiske nationer, og jeg boede i Iran fra 1976 til 1979 under ayatollah Khomeinis islamiske revolution. Jeg emigrerede til USA i 1979. Jeg har gennem hele livet interesseret mig for politisk tænkning. Gennem min rejsevirksomhed gik det op for mig at Islam af forskellige årsager er ulig de andre verdensreligioner og disse samles i den islamiske ideologi bag Jihad.

For det første blev Islam opfattet som et verdensimperium, der skulle styre menneskeheden. Islam lærer, at hele verden – at alt og alle i den- allerede tilhører Islam – der er bare nogle, der ikke er blevet hjulpet til den erkendelse. Indtil det sker – ifølge Islam – bliver disse betragtet som “vantro” og underlegne. Sagt på en anden måde er det islamiske syn, at alle os i verden er undergivne det islamiske imperium, og de af os, der ikke anerkender og underordner os det, må væltes og bringes til underkastelse – gennem omvendelse eller magt. Ingen anden religion har et sådant formål om verdenserobring eller dominans.

eller

Direkte fra hestens mule Syed Abul A´ala Maududi:

“Islam ønsker at ødelægge alle stater og regeringer, som modsætter sig islam ideologi og program overalt på jordens overflade uanset landet eller den nation, der regerer det. Islams formål er at etablere sin egen stat på baggrund af sin egen ideologi og sit eget program…… Islamisk Jihads mål er at eliminere regimentet af et ikke-islamisk styre og i dets sted etablere en islamisk stat. Islam har ingen intentioner om at begrænse denne revolution til en enkelt stat eller nogle få lande: Islams mål er at foranstalte en verdensomspændende revolution”.

Jihad på Allahs vegne føres ikke altid som kamp som på slagsmarken, ej heller kan alle kæmpe på frontlinjen. For en enkelt kamp vil alene forberedelserne ofte være nødvendige at gøre i årtier i forvejen og disse planer er lagt solidt, og mens kun få tusinde kæmper ved fronten, er der bag dem millioner engageret i forskellige opgaver, som skønt små i dem selv, bidrager direkte til hovedopgaven”.

Og så videre – evidensen ligger lige for fødderne af de, som vil se den – men ikke Krasnik og DDR.

OPDATERING: Søren Krarup om interviewet: Mordforsøg for åben skærm

8 kommentarer »

  1. Jeg er enig – Der var tale om en svinestreg uden lige. Ikke at jeg bryder mig om Hedegaard, men jeg bryder mig ikke om en tilsvining, som den han fik.

    Hver gang Hedegaard sagde dhimmificere, oversatte Krasnik det omgående til islamificere, selvom der er tale om vidt forskellige begreber. Jo, der var tale om et felttog, der skulle svine Hedegaard til. Nok en skandale fra DDRs side.

    Like

    Kommentar af Børge — 18 marts 2013 @ 10:48

  2. Jeg så kun de sidste få minutter men fornemmede klart og tydeligt fjendtligheden fra Krasnik.

    Like

    Kommentar af Santor — 18 marts 2013 @ 11:06

    • Jeg fornemmede klart og tydeligt medlidenheden fra Krasnik.

      Krasnik tørrede gulvet med Hedegaard, der helt tydeligt ikke var forberedt. Der er ingen der kan være i tvivl om Krasniks syn på politisk islam, og han gav Hedegaard muligheden for at fremstå som en stemme mod ekstremismen, og ikke en stemme fra ekstremismen. Denne mulighed formåede Hedegaard ikke at gribe, og fremstod med sine flakkende øjne, sin rømmen og sin tøven, meget svag.

      Like

      Kommentar af Michael Jensen — 18 marts 2013 @ 14:10

  3. Add # 2.

    Det ville ikke være så slemt hvis alle der blev interviewet blev mødt på samme præmis men det er bare ikke det vi ser i DDR eller noget andet medie for den sags skyld.

    Like

    Kommentar af Santor — 18 marts 2013 @ 11:09

  4. Husker et interview på DR2, der var værre. Det var da Klement interviewede Robert Spencer for nogle år siden. Ren skandale.

    Like

    Kommentar af Hodja — 18 marts 2013 @ 12:14

    • Yup, det er vel det eneste ord der beskriver situationen – Ren skandale.

      Like

      Kommentar af Santor — 18 marts 2013 @ 13:19

  5. Har lige hørt i Dhimmi Radioen, at hver dansker smider 718 Kg skrald ud om året. Tænk sig hvis det havde været fredens religions tilhængere der var blevet smidt ud i de mængder! ;- )

    Like

    Kommentar af Nielsen — 18 marts 2013 @ 14:20

  6. Jeg så interviewet og blev så satans gal over at det eneste Krasnik var ude på, var at få Hedegaard til at plumpe i, så bærmen kunne få en lejlighed til at politianmelde ham.

    Like

    Kommentar af Menig 442 — 18 marts 2013 @ 21:37


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar