Hodjanernes Blog

31 marts 2012

Counter-jihad demonstration i Aarhus

Filed under: Bloggere, Jernhesten — Jernhesten @ 21:50

Den forløb så godt som den nu kunne – omstændighederne taget i betragtning!

Alting startede fint. Folk gik rundt og fik en lille snak med hinanden. Demonstranterne var generelt meget passionerede – de brænder virkelig for den her sag! Alle kan se i hvilken retning vi bevæger os, og hvad vi i fremtiden kan forvente.
Jeg talte fx med en tysker som mente at Aarhus overhovedet ikke var særlig islamiseret, når han sammenlignede den med mange tyske storbyer.

Talerne blev lidt forsinkede. Dels var der nogle problemer med mikrofonen, dels var EDL gruppen med Tommy Robinson blevet forsinket.  Han ankom med flere bodyguards, og det har han helt sikkert god grund til, pga tidligere overfald. EDL var i øvrigt repræsenteret med 15 personer. Som Tommy Robinson senere sagde: “det drejer sig ikke om tal, men om at få startet noget stort op. Vi kunne have fået flere hundreder herudover, hvis det ville have gjort nogen forskel”.

Så omkring kl. 15.30 blev vi angrebet af disse AFAtiskiske idioter omgivet af “unge” muslimer. Det skete selvfølgelig samtidig med at Tommy Robinson holdt tale. Næppe noget tilfælde. Det blev i hvert fald hurtig rygtet at politiet med vilje, havde lukket mod-demonstranterne igennem barriererne. Dels for at forstyrre demonstrationen, dels for at give pressen noget at skrive om! Demonstrationen blev i øvrigt også konstant chikaneret af støjen fra først en og senere 2 helikoptere som absolut skulle flyve lige over Mølleparken.

Mange demonstranter viste flag og bannere:

Michael Stürzenberger fra pi-news.net talte bl.a om koranen

Så tæt kom jeg på Tommy Robinson (nej passer faktisk ikke, senere talte jeg også lidt med ham…)

Medierne taler om 100-200 deltagere – der var helt sikkert lidt flere…

Tommy Robinson holder tale

Anders Graves fra SIAD holder tale:

Der var også flere deltagere fra både Sverige, Norge og her er det en repræsentant fra den finske defence league som holder tale:

13 kommentarer »

  1. En fed sejr til DDL, EDL, FDL og SIAD.
    Sådan skal det gøres TAK Venner.

    Mangfoldighed’s demoen. Undskyld mig Jeg vil kalde den Enfoldighed’s demo. Det var herligt at se, at politiet kunne tage sig sammen for engengs skyld. Jeg nød det, da disse landsforrædere blev stripset. Jeg håber virkelig at de blev buret et lille stykke tid, så de kunne få noget af de våde høndklæder. Det er jo nok ikke sjovt, når tæskeholdet buldrer op af trapperne i arresthuset.
    Pædoideologien Islam er YT. Det var synd at der ikke også var et par Koran afbrændinger, så ville pølserne hvae været godt. !!
    Næste gang skal vi have gang i grillen. !!

    Like

    Kommentar af Islamonella DT 104 — 31 marts 2012 @ 22:49

    • Ih ja, så skulle der være de bedst tænkelige muligheder for at få sat de få points, som gårsdagens “højreekstremistiske” fredelighed fik hentet hjem, over styr. Brænd skidtet og lev op til Århus Stiftstidendes forventninger. (ironi)

      Like

      Kommentar af MetteD — 1 april 2012 @ 16:45

  2. Koranafbrænding skal med næste gang!!!

    falkeøje

    Like

    Kommentar af falkeøje — 1 april 2012 @ 11:37

  3. HVem er den fine fotograf ? Må jeg låne et foto ?

    Like

    Kommentar af steen — 1 april 2012 @ 13:59

  4. Hva fanden er det Jernhesten der har været ude at cykle.
    Fine fine billeder.
    Næste gang skal vi have grillen varmet med nogle Koraner, så vi kan få pølserne varmet.
    Så gør Koranen da lidt gavn.
    En politibeskyttet grillaften ha hahaha.

    Like

    Kommentar af Islamonella DT 104 — 1 april 2012 @ 16:40

    • Er du sikker på, at du har det rigtigt godt?

      Like

      Kommentar af MetteD — 1 april 2012 @ 16:48

  5. Ja, jeg var med. Nej, jeg kom ikke på cykel 🙂 (Rejsen var godt nok lang, bøvlet og dyr, men peanuts i forhold til dem som have siddet 18 timer i bus fra München for at deltage.)

    Dybest set så er det ikke særlig fornuftig at udsætte sig selv for farer som man kunne have undgået. Det var nok også den væsentligste grund til at ikke flere deltog.

    Når jeg alligevel valgte at deltage, og overhøre alle advarsler, så var det for at kunne se mig selv i øjnene. Så jeg kunne sige til mig selv: Jeg lod mig ikke skræmme væk af voldspsykopaterne. Jeg viste min modstand mod islamiseringen andre steder end foran tastaturet. Det gælder også om at sætte tingene i perspektiv. En kvindelig deltager fortalte mig, at hun 2 gange havde været udsat for et kulturberigende voldtægtsforsøg. Sammenlignet hermed syntes hun ikke at hun løb nogen nævneværdig risiko ved at deltage.

    Fortryder jeg? Nej, absolut ikke. Jeg blev ikke overfaldet og jeg er fortsæt en anonym blogger – det regner jeg da i hvert fald med 🙂

    Like

    Kommentar af Jernhesten — 1 april 2012 @ 18:46

  6. Godt gået Jernhest – Gid der var flere som dig. Lad ikke islam sejre!

    Like

    Kommentar af Lars H — 1 april 2012 @ 21:42

  7. Ja : Der er mange steder man skal huske at kikke bag ud.
    Der er mange voldsaber, men deres udseende kan kendes. eks. Armyklippede arabere, Hætteklædte-hængerøvede røvhuller, og så alle de fodformede.

    Like

    Kommentar af Islamonella DT 104 — 1 april 2012 @ 22:04

  8. […] udlånt af Hodja. (klik f. […]

    Like

    Pingback af Forår på Vesterbro og i Århus « Snaphanen — 2 april 2012 @ 11:54

  9. Hvorfor blev modemostranterne nervøse og utrygge da der kom muslimer til deres optog (det udtalte de selv til en reporter)

    Like

    Kommentar af sailor — 2 april 2012 @ 16:19


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar