Hodjanernes Blog

8 februar 2014

Holland (og Danmark) ville spare milliarder ved at forlade EU

Filed under: Danmark, EU, Holland, Kulturberigelse, TrumfEs — trumfes @ 15:53

Den engelske tænketank Nexit beregner at Holland ville spare over 73,000 kr om året/husstand

Det er selvfølgelig fordi Holland er det land , der betaler mest (netto) til EU.
Dernæst kommer Sverige og så Danmark.

Så mon ikke vi også ville spare en masse penge og bøvl ved at forlade EU og så samtidig generobre retten til selvbestemmelse…

Taget herfra

Lykketoft provokerer Israel

Lykketoft havde tænkt sig at bruge skattekroner til at rejse ned til israelhaderne i Gaza

Jødehadende terrorister fra Hamas vil han gerne besøge (så længe du og jeg betaler for det…)

Men israelske politikere fra det eneste demokratiske land i Mellemøsten har Lykketoft ingen interesse eller lyst til møde.

DR teksttv beskriver det således:

Lykketoft

Jeg har ikke set nogle “journalister” stille ham de logiske spørgsmål:

– Hvor mange repræsentanter for det palæstinensiske selvstyre er der i Gaza ?
HAMAS smed Fatah ud af Gaza for længe siden.
Mig bekendt er der ingen repræsentanter for det palæstinensiske selvstyre i Gaza.

– Hvis det er så vigtigt for Lykketoft at mødes med jødehadere i Gaza,
hvorfor rejser han så ikke bare ind i Gaza fra Ægypten ?
pogroms

– Hvad forventer Lykketoft at opnå ved at mødes med jødehadere i Gaza og samtidig forbigå Israel ?

– Er det fordi han gerne vil se nogle HAMAS-raketter affyret mod Israel ?

Kan det undre nogen at Israel siger nej ?

Kan det undre nogen at Israel føler sig provokeret ?

Hvis jeg havde været Israel, så havde jeg tilladt den nyttige idiot at rejse ind i Gaza,
men jeg havde forhindret ham i at komme ud !
Mon ikke man også kunne overtale Al-Sisi i Ægypten, som jo ikke har noget til overs for Hamas at gøre det samme.

Det kunne være virkelig morsomt 🙂