Hodjanernes Blog

3 februar 2008

Hold Harem på det offentliges regning – og bliv rig.

Filed under: Blogs Foreign English, Dhimmier, EU, Europa, Islam, Shariah, UK — Tags: , , — Skjoldungen @ 16:40

England betaler muslimske mænd for at holde flere koner.

De ekstra ægteskaber skal blot indgåes i udlandet, så kan alle konerne hæve bistandshjælp i England. Pengene bliver dog indsat på mandens konto. Det skønnes, at når manden har fire koner, kan han således leve af at holde harem og avle afskum afkom (børnetilskud) på konerne. Hvis hver kone får 10 børn vil en familie på 45 være ret så velhavende.

Harem

Personligt ville jeg nu nok nære visse betænkeligheder ved udsigten til 4 svigermødre, men fristelsen er kun teoretisk da regeringens opfordring til polygami ikke omfatter vantro undermennesker som denne blogskribent. Skulle jeg alligevel forsøge mig er jeg som kuffar hjemfalden til fængselsstraf.

Læs mere på Gates of Vienna. -Jeg håber ikke Hodjas Blog læses af Birthe Rønn Hornbech. Hun skulle nødig få gode ideer….

13 kommentarer »

  1. Nu koster det jo også lidt at have så mange at forsøge, men der er da klart nogle stordriftsfordele.
    Problemet er at så mange mennesker trods alt ikke kan bo i samme lejlighed, så man er nød til at købe et hus uden for ghettoen, men risiko for at blive integreret.

    Kan det lade sig gøre i Danmark at have to koner? Jeg har nemlig et par kvindfolk som jeg jo kunne tage på ferie til Ægypten for at blive viet der 😉

    Like

    Kommentar af rettentilselvforsvar — 3 februar 2008 @ 18:18

  2. Det jo det rene idioti!
    Racistisk forskelsbehandling og en grov overtrædelse af ligestillingen.
    Hvordan gik det forøvrigt med “vores” bigamist tolk?

    Like

    Kommentar af li — 3 februar 2008 @ 19:11

  3. Problemet med svigermødre kunne formindskes ved at indgå ægteskab med fire søstre.

    Like

    Kommentar af Elefanten — 3 februar 2008 @ 19:30

  4. –> # 3: interessant løsning, bestemt. Det vil så sige at alle 40 børn bliver trekvart-søskende? Og når deres børn igen skal til at avle med fætre og kusiner…? Det lader til at vi har sjove børn tider i vente.

    Like

    Kommentar af skjoldungen — 3 februar 2008 @ 19:40

  5. Skjoldungen. Det er løgn og latin. Jeg tror ikke på historien.

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 3 februar 2008 @ 20:01

  6. Forhåbnetlig, Burkamand. Men se selv: Telegraph.

    Like

    Kommentar af skjoldungen — 3 februar 2008 @ 21:05

  7. Hur blir det i Sverige då med Europas största invandring från Irak och Somalia?
    http://newsweden.wordpress.com

    Like

    Kommentar af Hillbilly — 4 februar 2008 @ 07:14

  8. Jeg prøver at undersøge om det har noget på sig, Legomand.
    Hvis det har det, så er loven jo ikke lige for alle. Hvordan kan det mon håndteres i praksis.

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 4 februar 2008 @ 09:35

  9. –> #7: Tjaeh, när den sidsta ‘person med en svensk bakgrund’ har lämnat eller avrättats, då ska väl landet ha bistånd från Saudi Barbaria – eller svälta ihjel sig…

    Like

    Kommentar af Skjoldungen — 4 februar 2008 @ 09:38

  10. Når Hodja skriver om det er det naturligvis rigtig! Undskyld jeg kortvarrigt var svag i troen 😉

    180 grader skriver også om det:
    http://www.180grader.dk/nyheder/Briter_giver_overf_rselsindkomster_til_polygamister.php

    Det vil sige, at jeg ikke kan blive dømt for bigami, hvis min elskerinde (eller elsker) og jeg tager til Saudi og bliver viet? Og min kone kan ikke gøre det samme?

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 4 februar 2008 @ 12:49

  11. Jeg ventede den bemærkning 😀

    Like

    Kommentar af hodja — 4 februar 2008 @ 14:59

  12. Ville ikke skuffe dig 😉

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 4 februar 2008 @ 18:12


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar