Hodjanernes Blog

4 april 2014

Lær Nigel farage bedre at kende

Filed under: Danmark, EU, TrumfEs, UK, UKIP — Tags: — trumfes @ 14:43

Channel 4 bragte et langt, men interessant indslag om Nigel Farage

Her kan man få en række interessante fakta at vide om Farage og EU.

Det gjorde jeg i hvert fald ca 19:14 inde – men det kan jo også bare være mig, der ikke ved nok om EU 🙂

Efter ca en halv time går journalisten i standard MSM (racisme/fordomme) mode,
men er dog “relativt” fair og derfor alligevel værd at lytte helt færdig.

Hvor ville det være dejligt, hvis Nigel Farage kunne bane vejen for at UK og Danmark forlader EU og “genindtræder” i EF, således at vi bevarer det handelsmæssige samarbejde men helt forlader det politiske.

Taget herfra

2 kommentarer »

  1. Møske er det bare min browser/mit styresystem/lydkort, men der er ikke nogen lyd på udsendelsen.

    Like

    Kommentar af barfbag — 4 april 2014 @ 22:08

  2. Jeg har fået lyd på, med ny dvd-rom, glimrende video!

    Like

    Kommentar af barfbag — 5 april 2014 @ 08:48


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv en kommentar