Hodjanernes Blog

21 september 2017

“Alle hvide er racister og vil altid være det” …”

Denne bombastiske besked kommer fra sylfiden her;

<h3>

Jeg tror ikke at sylfiden har tænkt konsekvenserne af hvad hun ævler om helt igennem:

Hvis alle hvide er “racister” og altid vil være det, så er der jo IKKE nogen grund for “hvide” til at lade være med at være/opføre sig som “racister” … !

Og hun er jo selv racist ved at påstå at ALLE hvide er og vil forblive racister

Men den slags småting bekymrer åbenbart ikke sylfiden ..

Taget herfra, hvor du kan læse mere

2 kommentarer »

  1. Jeg fatter så ikke en lyd af, at hvide mennesker sidder og hører på den fede so’s udgydelser. Jeg var, hvis jeg overhovedet havde indfundet mig, skredet demonstrativt, måske efter at spurgt ind til, hvem der betaler hendes invalidepension.

    Like

    Kommentar af Knud Madsen — 21 september 2017 @ 15:53

  2. Ku’ være nogen skulle spørge ind til hvor hun tror hendes ideologi kommer fra.

    Like

    Kommentar af great white — 21 september 2017 @ 16:46


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

