Hodjanernes Blog

3 august 2017

Kongresmand King dokumenterer at Obama/Hillary Clinton mm. bør undersøges

Og det gør han meget overbevisende på 5 minnuter

det er en youtube video, men youtube er åbenbart begyndt at gøre det vanskeligt at referere direkte til en video – man tvinges til en omvej via google

Hvis er er nogen, der kan fortælle mig, hvordan man går direkte til youtube-videoen ud fra google adressen, vil jeg meget gerne vide det

Indtil da må du klikke på dette link fra Vlad

https://vladtepesblog.com/2017/08/02/congressman-king-sets-the-record-straight-on-who-subverted-who/

Ved at søge på congressman King har jeg fundet denne næsten identiske version direkte på youtube:

1 kommentar »

  1. Jeg forstår ike helt hvad du mener?

    Jeg højreklikkede på Vlads video og den er her:

    Like

    Kommentar af Hodja — 4 august 2017 @ 11:21


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

