Hodjanernes Blog

3 juli 2017

Service meddelelse til Hodja-bloggens læsere

Filed under: Politik, TrumfEs — Tags: — trumfes @ 09:58

Hej kære hodjanere

I de kommende 5-6 uger vil mine indlæg tidsmæssigt være meget tilfældige, idet jeg skal flytte i slutningen af måneden

Inden flytningen skal jeg jo pakke – så min tid vil være begrænset

Efter flytningen skal der pakkes ud, og jeg ved ikke, hvornår mit internet kommer op igen

Men jeg vender “frygteligt” tilbage engang primo-medio august:)

Under alle omstændigheder ønsker jeg jer alle en god sommerferie 🙂

6 kommentarer »

  1. Tusind tak for din store og vigtige indsats. Jeg læser din blog flere gange dagligt, og bruger mange af indlæggende til artikler m.v.

    Like

    Kommentar af nicolaisennels — 3 juli 2017 @ 10:40

  2. God fornøjelse TrumfEs. Jeg tror, at denne sommer vil egne sig særdeles godt til flytteaktiviteter, der kan give lidt varme mellem bygerne. Mine store træer sprang ud 3 – 4 uger senere end normalt – nogle er slet ikke sprunget ud i år. Det plejer at betyde en kort kold sommer, og de er betydeligt bedre til at prediktere vejret end klimafuskerne.

    Like

    Kommentar af husmanden — 3 juli 2017 @ 11:21

  3. God arbejdslyst med flytteriet. Håber dog for dig, at der også må blive lidt sommertid til dig også, idet du jo nødigt skulle brænde for meget ud!! 🙂

    Like

    Kommentar af Knud Madsen — 3 juli 2017 @ 13:40

  4. Held og lykke med flytteriet.
    Håber snart at høre fra dig igen.

    Like

    Kommentar af Finn A. Skov — 3 juli 2017 @ 15:05

  5. God sommerferie TrumfEs 🙂
    Håber at det hele glider som det skal.

    Like

    Kommentar af Hr. Naturli' — 3 juli 2017 @ 15:40

  6. Vi kommer til at savne dine blogs.

    Like

    Kommentar af Anonymous — 3 juli 2017 @ 22:41


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

