Hodjanernes Blog

28 maj 2017

Er det TV2 eller politikerne, der er forvirrede ?

TV2 tekst tv bragte denne side i går:

Man skulle tro at TV2 og politikerne vidste, hvad Donald Trump mener

Trump har holdt utallige taler og har altid sagt at USAs NATO allierede med få undtagelser ikke lever op til deres løfter om at bruge mindst 2% af BNP på forsvar og derved overlader regningen til først og fremmest USA

Men i følge denne teksttv side er diplomater og “iagttagere” ( er det “journalistens” mormor ?) forvirrede …

Det er snarere TV2 ( og RitSAU), som er “forvirrede” – tænk engang, en politiker, som gør , hvad han altid har sagt !

Selv DR tekst-tv valgte ikke at bringe en så tåbelig “nyhed”

4 kommentarer »

  1. Europa kan bare tage sig samme og betale de 2% af BNP. Der køres ikke på børnebillet længere, hvis der skal være sikkerhed.

    En rigtig god gerning: Imam og assistent dræbt foran moské i New York.
    Se Jydepotten: http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE8918557/imam-og-assistent-draebt-foran-moske-i-new-york/

    Like

    Kommentar af Sindsro — 28 maj 2017 @ 12:49

  2. Jeg holdt for mange år siden op med at læse (i dag belgisk ejede) Berlingske og B.T., efter de havde fået en socialdemokratisk chefredaktør, https://da.wikipedia.org/wiki/Lisbeth_Knudsen
    Nu er jeg også holdt op med at læse Jyllands-Posten og Ekstra Bladet, fordi de konstant skal slå U.S.A.s præsident Trump oven i hovedet med løgnagtigt og uærligt nonsens. Jeg tror det var i 2013, jeg holdt op med at se fjernsyn og altså ikke fornyede mit abonnement på TDC/YouSees tv-pakke, hvoraf jeg alligevel ikke så på det meste. Jeg ønskede at se finansprogrammer 24 timer i døgnet, men de sendte kun 6 timer frem til klokken 12 middag, og jeg kunne lide at se tyske fjernsyns-kanaler, men dem fjernede TDC. Hvis man så ville have disse fjernsynskanaler i tv-pakken, var man tvunget til at købe en masse kanaler, man aldeles aldrig ville se. Siden i år hører jeg heller ikke “Nyhederne” hver time i radioen, da det jo også er løgnagtig og uærlig politisk korrekt propaganda. Nu mangler det så bare, at man slipper for at betale de cirka 100 kroner om måneden i “Medielicens”, fordi man bruger sin computer. Til gengæld køber jeg så film på DVD og blu-ray fra amazon.co.uk (og tysk og spansk og fransk amazon), med engelske undertekster;dog kan jeg forstå tysk (endnu da). Køber filmene brugt, helst, da de er billigst. Al politisk korrekthed (=kulturmarxistisk løgn fra Frankfurter-skolen (“de venstreorienteredes march gennem (=magtovertagelse af) samfundsinstitutionerne”)), igangsat med inspiration fra http://en.wikipedia.org/wiki/Antonio_Gramsci) bør fjernes, politisk korrekt kulturradikalisme/kulturmarxisme smadrer de vestlige lande indefra.

    Like

    Kommentar af barfbag — 28 maj 2017 @ 13:37

  3. INGEN burde være overrasket over det. Det har den gode Præsident Trump jo sagt hele tiden. Og jeg kan kun more mig over de slappe europæere nu skal til lommerne i stedet for at overlade regningen til de amerikanske skatteydere.

    Like

    Kommentar af Knud Madsen — 28 maj 2017 @ 14:12

  4. Angela Merkel er ked aét

    Like

    Kommentar af Sindsro — 28 maj 2017 @ 23:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

