Hodjanernes Blog

15 marts 2017

Ezra Levant interviewer unge israelske arabere

Filed under: Danmark, Fatah, Israel, Muslim World, Palæstina - Libanon, TrumfEs, Vestbredden — trumfes @ 12:52

Og det, de siger, passer slet ikke med et billede, DR/TV2 elsker at vise af Israel !

De unge israelske arabere ved godt at de som muslimske israelere har det bedre i Israel end noget andet land i Mellemøsten

Videoen burde vises i DR/TV2

Men det ved vi med 100% sikkerhed ikke vil ske, for så kunne danskerne blive lidt klogere …

Det minder meget om en oplevelse jeg havde i Israel for 30-40 år siden

Jeg var i en arabisk landsby i Israel og snakkede med unge arabere
Der så jeg et stort israelsk flag (på en stang) bag ved og spurgte, hvad de brugte det til
Han svarede at det brugte de til sportsstævner I Israel og i udlandet

Jeg spurgte lidt mere om hans forhold til Israel og han blev sur på mig ,
fordi jeg drog hans forhold til Israel i tvivl !

Det bekræftede mig i ikke at stole på MSM !

Der er selvfølgelig arabere i Israel, der ikke deler hans synspunkt – men hvorfor er det altid kun dem, DR/TV2 interviewer… ?

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

