Hodjanernes Blog

11 februar 2017

Imponerende: NBCs Morning Joe giver Trump ret !

Filed under: Donald Trump, Hykleri, MSNBC, Multi-kulti, TrumfEs, USA/Canada — Tags: — trumfes @ 15:57

NBC hører til den yderste venstreorienterede del af MSM !

Morning Joe bringer en gæst (så vidt jeg ved er han dommer) Scarborough, som dokumenterer at Trump som præsident har ret til at begrænse adgang til USA !

Og det bemærkes at dette lovafsnit ( som altså giver USAs præsident ret til at begrænse adgangen til USA) slet ikke var refereret i “dommen” fra appelretten !

selection_690

Morning Joe er ikke glad for at indrømme det, men gør det ! : det var en politisk beslutning af appelretten !

Respekt !

Panelet – inklusive Morning Joe – er stærkt imod Trumps dekret

Det er fair nok – det er deres ret at have den mening, selv om jeg selvfølgelig ikke deler den

Her er videoen , hvor du kan se det – det var lidt førend det interessante kommmer (ca 2 min inde)

Nogle af Hodjas læsere vil måske huske at Morning Joe også var den eneste af MSM slænget,
som efter Trump valgsejr erkendte at MSM havde optrådt som “Hillary cheerleaders” !

Der irriterer mig lidt at det næsten altid nævnes at Trumps dekret var “sjusket” skrevet

Det kan sagtens være korrekt, men hvad med at give nogle eksempler på det, så man kan bedømme det

Fornylig fyrede Trump “sin” justitsminister, som var udpeget af Obama som midlertidig justitsminister indtil Jeff Sessions blev godkendt

Jeg kunne godt tænke mig at få at vide om hun – og hendes støtter – i justitsministeriet var med til at udforme Trumps dekret …

Her er en video med Fox News Hannity, som debatterer samme emne med to gæster:

Jeg har lige hørt i en anden fox video (outnumbered 11.2.2017) at 90 % – HALVFEMS % af alle afgørelser fra den 9 appelret bliver omstødt i højesteret !!!

Hvorfor ikke fyre de uduelige dommere i stedet for at spilde højesterets tid … !

(jeg ved godt at de desværre er valgt på livstid , men måske skulle Trump ændre det ve dlov – det er nemlig KUN højesteret dommere, der siider på livstid ifølge “grundloven” (The constitution”) !!

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

