Hodjanernes Blog

3 februar 2017

Optøjer imod ytringsfriheden i Berkeley Californien

2 kommentarer »

  1. TrumfEs: Det ser ikke ud til at der er tid til at skrive om klima, for som jeg ser det, går det hele snart op i hat og briller.
    Det er ironisk ment.
    Det forventes at: Nationalgarden kommer snart på gaden.!!

    Kommentar af Sindsro — 3 februar 2017 @ 01:02

  2. Jeg tror disse pattebørn har valgt en forkert modstander i Præsident Trump!! 😀
    Åååhh hvor jeg hygger mig over denne guttermand, lige en mand efter mit hoved.

    Kommentar af Holger Danske — 3 februar 2017 @ 20:19


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

