Hodjanernes Blog

1 februar 2017

Gingrich: Trump’s mange reformer driver venstrefløjen til vanvid

Venstrefløjen i USA klynker og demonstrerer nytteløst : de aner ikke , hvad de skal gøre

Gingrich forudså korrekt ( det var nu ikke så svært … 🙂 ) at demokraterne ville klynke og protestere over Trump valg af kandidat til den amerikanske højesteret

Lad bare Obama hjælpe venstrefløjen: alt, hvad den mand har rørt, ender med at give bagslag:

Efter 8 år med Hussein Obama har USA:

– en republikansk præsident
– et republikansk flertal i senatet
– et republikansk flertal i repræsentanternes hus
– et republikansk flertal 70 % af lokale regeringer/counties !

trump-visker-tavlen-ren

3 kommentarer »

  1. På Potten

    »Var på vej til US Open for at konkurrere for Island med mit islandske pas, men blev afvist, fordi jeg er født i Iran,« skrev Meisam Rafiei i en opdatering på Facebook.

    Årsagen er, at han oprindeligt stammer fra Iran og i dag har dobbelt statsborgerskab. Han har kone og børn i Island, og siden 2012 har han været islandsk statsborger, og han er islandsk mester. Han har flere gange siden 2012 stillet op for Island i internationale konkurrencer.

    I første omgang fik han lov til at gå om bord på flyet, men blev inden afgang bedt om at gå ud igen, da det islandske flyselskab havde været i kontakt med de amerikanske myndigheder.
    ———————————————————–

    Jeg faldt over at sportsudøveren havde Dobbelt statsborgerskab, et Islandsk og et Iransk.
    Hvad skal han med det Iranske, ? Vil han tilbage til Iran eller hvad.?

    Havde han kun det islandske statsborgerskab kan jeg se at der er lidt urimelig. Men hvis det skal ses i lyset af at Israelske statsborgere er forment adgang til alle Muslimske lamde. synes jeg at afvisningen af denne herre er helt fint. 🙂

    Ved dobbelt statsborgerskab er det helt OK med afvisningen. 🙂

    Kommentar af Sindsro — 1 februar 2017 @ 11:39

  2. Min største bekymring med Præsident Trump er, om han virkelige har kræfter til at kæmpe imod al verdens politisk korrekte idioter. Jeg håber virkelig han holder ud og gerne i det tempo, han har lagt for dagen med at bekæmpe det allesteds nærværende politisk korrekte idioti, OG at den tendens vil vinde indpas OGSÅ i Europa. I helt særlig grad fryder jeg mig HELT ud i storetåen over, at han også byder den sataniske sekt, muhamedanismen, trods. Vi kan lige så godt, først som sidst tage opgøret med denne sindssyge, her og nu med Præsident Trump som bannerfører. Jeg håber virkelig meget på, at man har et meget effektivt sikkerhedsnet omkring ham. Det ville jo være en KATASTROFE, hvis der skulle ske denne vor civilsations frelser noget.
    Og i øvrigt kan islamister med dobbelt statsborgerskab rende mig noget så grusomt. De spiller på 2 heste og er altså IKKE ægte danske, her islandske eller andre alt for venlige stater, der dumt nok har givet dem statsborgerskab. Stol aldrig på en islamist.

    Kommentar af Holger Danske — 1 februar 2017 @ 11:46

    • Holger Danske. “”Min største bekymring med Præsident Trump er, om han virkelige har kræfter til at kæmpe imod al verdens politisk korrekte idioter.””
      Vi er nød til at have denne tro.
      Jeg tror så meget på det til jeg er sikker på at han får bugt med al verdens politisk korrekte idioter.
      Dette gøres ved at handle i nuét og se ind i fremtiden og planlægge derefter, og der er det Trump gør.

      Min største bekymring er at han kan blive skudt. Sker det: Så går ballonen op 100%.

      Ved Trumps Taler frydes jeg over at han ikke bruger Teleprompter. 🙂

      Kommentar af Sindsro — 1 februar 2017 @ 22:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

