Hodjanernes Blog

29 januar 2017

Kamelmælk – Camelicious

Filed under: Danmark, EURABIA, Hadith, Halal, Islam, Islamisering, Koran, Kulturberigelse, Læger, Muslim World — Tags: , , — Hodja @ 11:52

Allan Kristensen fortæller om Kamelmaelk.com:

”Jeg har kendt Pernille i snart 10 år og har sjældent mødt en med hendes drive. En stor del af min motivation for at være en del af Kamelmælks Advisory Board ligger i min personlige relation til Pernille. Pernille kom på idéen bag Kamelmælk i forbindelse med hendes fars kræftsygdom, da dette superfood produkt, blandt andet bliver brugt som naturmiddel i Mellemøsten. Da jeg har fulgt Pernille tæt gennem hendes fars sygdomsforløb samt hendes ture til Dubai, finder jeg det derfor helt naturligt at bakke op omkring hendes passion for at udbrede Kamelmælk i Europa.”

Mere.

Hvornår kommer kamelurinen så? Og Zam-Zam?

camel-urine-islam-muhammad

MERS-Virus

mers_virus_graphics_afp_840_894_100

2 kommentarer »

  1. Det giver fint mening, at man bliver dødssyg af at æde og drikke muhammedansk lort.
    Min afgud forbyder mig at indtage noget som helst halallort.

    Kommentar af Holger Danske — 29 januar 2017 @ 14:14

    • Holger Danske – gælder det også sure opstød fra halaltinget !!!

      Kommentar af Stenslyngen — 29 januar 2017 @ 23:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

