Hodjanernes Blog

27 januar 2017

De Kolde Kendsgerninger

1 kommentar »

  1. Så smukt du fik sat ord på mine tanker om Præsident Trump, JJ.
    Han er for mig et første lille lys i den mørke tunnel, jeg synes vi er blevet lukket inde i af de satans politisk korrekte forbrydere, der har styret Vesten alt for længe.
    Sjældent har jeg glædet mig så voldsomt over en tale, som Præsident Trumps tiltrædelsestale, og bedst af alt, så lader det til, at han straks gør som han sagde, han ville. Det er de politisk korrekte rødgardister selvfølgelig chokerede over!! 🙂

    Kommentar af Holger Danske — 27 januar 2017 @ 00:29


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Blog på WordPress.com.

