Hodjanernes Blog

25 januar 2017

Anden del af Gingrich : forstå Trump !

Filed under: Donald Trump, TrumfEs, USA/Canada — Tags: , — trumfes @ 13:30

Igen en særdeles informativ video af Gingrich!

Du skal hoppe hen til 13:00 for at se talen
Videoen er ikke godt optaget: der er “huller” i de første 13 min

Ca 18:20 til 21:20 giver Gingrich en overbevisende listning at de mål, som vælgerne forventer at Trump løser ( eller de fleste af dem 🙂 )

Det er en ret “imponerende” liste, som tydeligt viser, hvor meget der er galt i USA !

Gingrich giver også en masse eksempler på, hvordan MSM , DNC og RPC tog fejl af Trump og hans bevægelse !!

Jeg har set del 1 af Gingrich tale om Trump – jeg mente at jeg allerede havde lagt den på
Men da jeg ikke kan finde den på Hodja, har jeg nok bare tænkt på at gøre det 🙂

her er talen- hop hen til 5:05

Tale nr 1 er lige så perspektivrig som nr 1:

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

