Hodjanernes Blog

13 december 2016

Det var en ”alvorlig fejl”, da en P3-vært opfordrede til boykot af net-mediet Den Korte Avis.

Det siger Naja Nielsen, chef for DR Nyheder.

Det var en klar fejl, da P3-vært Anders Stegger ligefrem opfordrede til en boykot mod mediet, som ejes og drives af tidligere politisk kommentator Ralf Pittelkow og Karen Jespersen. Det siger DR’s nyhedschef Naja Nielsen i NEWS-magasinet Presselogen.

Det er ikke kun en fejl, det er en alvorlig fejl.

En fejl? Jeg kalder det klar propaganda.

“Det er ikke deres radio, der er noget galt med – det er hele Danmarx Radio!”

Den Korte Avis: Ønsker vi enfoldighed eller mangfoldighed?

1 kommentar »

  1. Er der sket repressalier mod denne hæslige rødgardist, der for mine penge driver hadepropaganda imod mine interesser?
    Kan jeg også få taletid i det lortemedie, som jeg er tvangsindlagt til at betale for?
    Jeg ville gerne tordne imod rødgardister og perkere, og må jeg overhovedet det??
    En skide ansat og overgageret idiot i DR må åbenbart!
    Fyr sådan en skiderik i unåde og uden pension!!

    Like

    Kommentar af Holger Danske — 13 december 2016 @ 12:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

