Hodjanernes Blog

27 november 2016

“Danmarks store journalist Frank Esmann død”

Sådan skriver den tidligere avis Jyllandsposten

screenhunter_291-nov-27-12-35

Journalister elsker at klappe hinanden på ryggen

screenhunter_291-nov-27-12-32

Frank Esmann var aldeles ikke “Danmarks store journalist”

Han var – i bedste fald – en politisk korrekt journalist, som ikke vidste ret meget om noget som helst !

Jeg husker, hvordan “Danmarks store journalist” i en radioudsendelse dokumenterede at han IKKE vidste at USA havde haft to præsidenter ved navn Roosevelt ( Teddy R og Frank D.)

“Danmarks store journalist” Frank Esmann snakkede om den ene Roosevelt, men mente den anden !

“Danmarks store journalist Frank Esmann” også skrevet en bog i 2004 om Henry Kissinger, hvor store dele var et plagiat !

Det blev bevist af en ægte historiker Bent Blüdnikow, hvilket ikke var populært, hverken hos DR eller “Danmarks store journalist Frank Esmann ”

Bogen blev trukket tilbage af forlaget – det skal der en hel del til for at ske !

“Danmarks store journalist Frank Esmann” gjorde, hvad han kunne for at benægte plagiatet det fremfor at tage ansvar

Jeg ved godt at man ikke skal tale ilde om de døde, men man skal sgu heller ikke lyve om dem og gøre dem “store”, hvis de ikke var det

Taget herfra, hvor du kan læse skønmaleriet

Læs denne pdf fil, der beskriver plagiatet og DRs manglende konsekvens

3 kommentarer »

  1. Det var også ganske nyt for mig, at det var en helt særlig samfundsstøtte. Jeg har da set og hørt ham mange gange, men uden at det fæstnede sig hos mig, som noget helt enestående.
    Men er alle DdR og TV2 ansatte ikke, i deres egne opfattelser, enestående og betydende uundværligheder. For mig er de fleste ligegyldige nulliteter, der er fyldt med løgn og rød propaganda.
    Siden Flemming Madsen, Klaus Toksvig, og John Danstrup har jeg ikke rigtig hæftet mig ved nogle af disse skærmtrolde.

    Kommentar af Holger Danske — 27 november 2016 @ 17:08

  2. En fra venstrefløjens vagtparade af latterlige ligegyldigheder er død. Nå…

    Kommentar af barfbag — 28 november 2016 @ 01:08

  3. Han “skrev” også en bog om USA’s præsidenter der viste sig at være et plagiat. Mener jeg at huske.

    Kommentar af River — 28 november 2016 @ 09:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

