Hodjanernes Blog

20 november 2016

Donald Trump vælger folk, der ved noget om Islam !

Derfor hader MSM og venstrefløjen ham og gør, hvad de kan for at svine ham til

Her er en Fox News video om ham:

Bu Hu: er det ikke slemt : Flynn mener at Islam selv er et problem ! …

Jo, indtil nu har de valg, Trump har gjort, været særdeles fornuftige og konsekvente !

Derfor håber jeg ikke at Trump udnævner Romney til noget som helst – det har Romney ikke gjort sig fortjent til !

Jeg håber heller ikke at Trump udnævner James Mattis som forsvarminister: han har demonstreret at han ikke forstår noget som helst i Mellemøsten og synes alt for politisk korrekt !

3 kommentarer »

  1. Jeg har stor tillid til Trump.
    Jeg tror næppe at Trump udnævner de to herrer, Romney og James Mattis til noget som helst.
    Det er rigtig at Romney her snigløbet Trump under hele valgkampen.

    Jeg tror Flynn bliver forsvarsminister, men hvem der skal stå for sikkerheden er jeg ikke helt klar over, Men Flynn får een af posterne. !!

    Kommentar af Sindsro — 20 november 2016 @ 15:23

    • Var det Steven Bannon der skulle være forsvarsminister og Flynn sikkerhedsminister. ??

      Kommentar af Sindsro — 20 november 2016 @ 16:18

  2. Hej Sindsro

    Steven Bannon er allerede udnævnt til Chief Strategist : dvs han skal udtænke de strategiske ideer og præsentere dem for Trump ( som så kan vælge og vrage🙂 )
    Så han bliver ikke også minister

    Michael Flynn er allerede udnænvt til National Security Advisor ( samme stilling som Condoleezza Rice havde for Bush) : dvs han skal rådgive Trump om national sikkerhed og netop derfor er det så vigtigt at Flynn ved, hvad Islam står for !!

    Jeg håber at Trump udnævner Ex-general David Petraeus som forsvarsminister – han vil være en dygtig mand på den post

    Jeg håber også at Bolton bliver udenrigsminister , men det er nok ikke så sandsynligt

    mvh TrumfEs

    Kommentar af trumfes — 20 november 2016 @ 16:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

