Hodjanernes Blog

10 november 2016

MSM medier fortæller – tilfældigvis nu – om Donald Trump’s politik

Filed under: TrumfEs — trumfes @ 19:54

Bedre sent end aldrig, men det er påfaldende at det ikke er sket før !

Jeg ser meget sjældent DR/TV2 og kan ikke være 100% sikker på at DR/TV2 ikke skulle have bragt et enkelt kort alibi-indslag om det

Jeg har spurgt nogle venner ( der ser DR/TV2), og de kan heller ikke huske at have set noget

Det er et godt eksempel på , hvordan man kan få bedre og hurtigere viden via blogs !

screenhunter_288-nov-10-19-17

Jeg bragte allerede den 23 oktober et indslag om hvad Trump ville gøre første 100 dage som præsident og jeg vedlagte videoen, så alle kunne se den

Både TV2 og DR bragte – idag ! – meget kortfattede uddrag af hans knap 40 minutter lange tale

Hvis du ikke fik set den, så klik her

Så er du MEGET BEDRE orienteret end, hvad DR/TV2 nødtvungent vælger at vide dig om den kommende præsident !

Læg også mærke til at de er præcis de samme MSM “journalister” fra TV2 og DR, der nu skal bortforklare at “nogen” tog helt fejl – det var i hvert fald ikke dem …

Både TV2 og DR brugte også laang tid på at vise – og fortælle om alle de nyttige idioter, der ikke vil acceptere et demokratisk valg

og stedet for opfører sig som formærmede børn, der ikke fik deres vilje :

Bu Hu, du er dum …

Den slags “protester” er åbenbart MEGET vigtigt for MSM at vise ..

Bare se, hvad CNN=Clinton Network News bringer her

Jeg har kun set et mandfolk indrømme at han tog fejl:

screenhunter_287-nov-10-12-25

screenhunter_288-nov-10-17-05

Jeg husker, da jeg første gang – for mange år siden – så et indslag med Mads Fuglede
Jeg husker at jeg blev imponeret over hans viden om USA og over hvor politisk ukorrekt han var

I mellemtiden er han så blevet meget mere politisk korrekt, og det er måske derfor at han overså det amerikansk folks protest mod magteliten og MSM

Han kunne jo have kigget på vores blog, så havde han ikke været uforberedt på Trump’s sejr …

Men kudos til ham, for som den eneste at have personligt mod nok til at indrømme sin fejl !

1 kommentar »

  1. Jeg har, i lang tid, været træt af Mads Fuglerede og hans dommedags profetier !!!!

    Kommentar af Stenslyngen — 10 november 2016 @ 22:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

