Hodjanernes Blog

9 november 2016

Fyr alle USA-journalister og “eksperter” … (opdateret)

Det tog – selvfølgelig – alle “fejl”

De valgte helt ukritisk at tro på et gennemsnit at alle de mange polls, fordi det passede med den kandidat, de bedst kunne lide

Læsere på Hodja-bloggen fik betydeligt bedre informationer !

Vi har bragt mange indslag om hvorfor man ikke automatisk skal stole på polls

Og jeg har – korrekt – forudsagt at Trump ville vinde , sammen med Hodja,Husmanden, Synopsis og mange mange andre

Her er en lille video, der – med en hel del ond vilje🙂 – “viser”, hvordan MSM polls laves

MSM – også de danske MSM – har bragt ren Hillary propaganda i kæmpe store mængder

Derfor er de – og en stor del af den danske befolkning inklusive politikere, som stoler på MSM – meget overraskede idag …

Jeg ser kun DR/TV2 “nyheder”, når jeg zapper .
I går så jeg Jesper Steinmetz fra TV2 lave et laaangt indslag ( ca 15 min ) om hvor frygteligt det var at Trump ikke med det samme havde fordømt at en KKK-avis støttede hans kandidatur

Der var interview med sorte , som – selvfølgelig – var “rystede” over det

Nu så jeg ikke det hele af Steinmetz makværk, men jeg vil næsten vædde med at han IKKE samtidig berettede om Hillary Clintons selverklærede mentor fra KKK : Byrd – bare se her

Trump har selvfølgelig fordømt KKK, men alligevel skulle Steinmetz lave en af de sædvanlige “guilt by association” indslag : KKK støtter Trump, altså støtter Trump KKK …

Et fuldstændig ligegyldigt indslag med en fuldstændig ligegyldig gruppe, der ikke har spillet nogen rolle i valget

Og alligevel brugte hvad jeg kun kan betegne som den dybt inkompetente “journalist”
Jesper Steinmetz 10-15 min. på at svine Trump til på TV2

“Godt” klaret, TV2 , jeres “standard” kan næppe komme længere ned !

Her er et link til Uriaspostens glimrende oversigt over de danske mediers kronologiske dækning af valg-aftenen

Og her kan man se, hvordan New York Slimes pludselig vendte 180 grader🙂

nyt-to-timer-der-c3a6ndrede-valget-1024x421

Her er et lettere perfidt men interessant billede:

reno-feel-trump-effect

Begge to sidste illustrationer Taget herfra, hvor du kan læse mere

På dette link kan du læse nogle kommentarer til TV2s “dækning” af valget

</h3

1 kommentar »

  1. Sådan skal det skrives. Amerikanerne fik nok af mediemanipulationen. ‘Deplorables’ viste sig knap så bedrøveligt dumme og der var rigtig mange af dem. Ann Coulter fik ret da hun skrev at valget også drejede sig om at http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2016/11/mit-slutargument-for-trump-ydmyg.html – medierne. Det gjorde hun selv på sin sædvanlige særdeles barske facon.

    Kommentar af synopsisolsen — 9 november 2016 @ 09:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

