Hodjanernes Blog

31 oktober 2016

Indlæg på Facebook: Peter Dyhr – Så blev det min tur til at få kastet ting efter bilen fra en bro.

Filed under: Børneopdragelse, Danmark, Kriminalitet, Politi — Hodja @ 19:58

Heldigvis var ham bagved mig også klar på at klodse bremserne og få fat i dem.

Det var så to piger på hhv. 13 og 14 år, som nok opfører sig lidt anderledes fremover.
Jeg skal love for at det danske politi tager den slags sager alvorligt og kommer hurtigt med fuld udrykning.
Bilen slap med et erstatningskrav om to nye fordæk, da de blev slidt helt i bund ved opbremsningen, hvilket politiet selv opfordrede mig til.
Tak til politiet for hurtig professionel indsats, tak til vidner der hjalp til med at fange møgungerne og tak til min altid skønne hustru for en stiv whiskey og en skulder til at ryste chokket af ved hjemkomst.

I håbet om at alle lige tager en snak med de unge om hvordan man ikke skal opføre sig, må denne meget gerne deles.

Ingen etnicitet på pigerne? Ej heller lokaliteten på gerningsstedet.

Skriv en kommentar »

Endnu ingen kommentarer.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

