Hodjanernes Blog

9 oktober 2016

Winston Churchill og kongen af Saudi Barbarien Ibn Saud

Filed under: Citater, Halal, Historie, Islam, Kendte, Koran, Muslim, No dhimmi, Saudi, UK — Hodja @ 22:07

Madmagasinet ‘gastro’ havde en artikel i december 2015 nummeret om Churchill og mad.

Artiklen citerer fra en frokost mellem kongen af Saudi Arabien og Churchill, hvor kongen skabte problemer, fordi islam ikke tolererer alkohol og tobak, hvilket livsnyderen Churchill ikke ville finde sig i.

“Hvis det er Deres Majestæts tro at frasige sig tobak og alkohol, så må jeg på min side understrege, at retningslinierne for mit liv er hellige og absolutte, og de foreskriver cigarer, og at jeg drikker alkohol før, efter – og om nødvendigt – under alle måltider og tillige mellem måltiderne.”

Og sådan blev det.

gastro; december 2015: Jesper Uhrup Jensen: Tummy Time – til bords med Winston Churchill.

1 kommentar »

  1. Vor tid politisk korrekte idioter burde tage ved lære af den store, gamle statsmand. der ikke lod sig kue at skrupskøre muhamedanere.
    Min tro tillader mig ikke at æde halalslagtet kød, hvorfor jeg ikke vil købe det lort.

    Like

    Kommentar af Holger Danske — 10 oktober 2016 @ 11:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

