Hodjanernes Blog

2 september 2016

Gerningsmanden (den formodede) Mesa Hodzic død

Filed under: Danmark, Kriminalitet, Labaner, Mord, Muslim, Politi, Vold — Hodja @ 11:27

Obduktion skal afklare hvor mange skud formodet gerningsmand døde af

Den Uafhængige Politiklagemyndigheds direktør kalder det “rigtig alvorligt”, at den anholdte er død, men understreger, at det ikke betyder noget for, hvordan man vil gribe sagen an.

Mere på DR

Hvorfor det er alvorligt, fatter jeg ikke? Jeg vil mene, at det var mere alvorligt, hvis han overlevede. Fint signal at sende til skydegale kriminelle – politiet skyder tilbage med skarpt, og hvis du dør, er det din egen skyld!

For slet ikke at tale om alle de sparede penge til fortsat intensiv behandling, uendelige retssager med appelsager og beskikkede advokater etc!

3 kommentarer »

  1. Der tog du lige ordene ud af ikke min mund men mit tastatur!🙂
    Jeg sad netop og glædede mig over, at vi nu slap for millionudgifter på dette modbydelige kryb, ikke alene her og nu, men også til forsørgelse i resten af hans forventelige normallevetid til invalidepension og alverdens andre vanvittige udgifter.
    Jeg tog mig lige en snaps for at fejre svinets bortgang.
    Stop dog den obduktion. Det er jo HELT ligegyldigt, hvilken kugle der gjorde det af med ham.

    Kommentar af Holger Danske — 2 september 2016 @ 12:33

  2. Ja, det var dagens bedste nyhed🙂

    Det bliver vist meget svært at argumentere for at det skal være “meget alvorligt”

    at en skydeglad muslimsk terrorist kreperer …

    nu håber jeg bare at vi også får at vide at betjenten overlever

    mvh TrumEs

    Kommentar af trumfes — 2 september 2016 @ 13:06

    • Et ISIS Svin mindre.

      Kommentar af Sindsro — 2 september 2016 @ 13:44


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Skab en gratis hjemmeside eller blog på WordPress.com.

