Hodjanernes Blog

5 oktober 2010

Londonistansk dilemma – et medlem af den Saudi-Barbariske herskerrace er anklaget for mord – og shariah er ikke helt indført

34-årige Prins Faisal Abdul Aziz Al-Saud var i dag for kriminalretten Old Bailey i London.

Her kendte han sig skyldig i at have kvalt sin 32-årige elsker og tjener Bandar Abdulaziz.

Tip: J.D.

4 kommentarer »

  1. Prins prut har nok taget ved lære af Yassir Arafat, som jo var til unge drenge. Det er nogle rare typer, som strømmer ud af Arabien.

    Like

    Kommentar af Nielsen — 6 oktober 2010 @ 01:13

  2. Det britiske justitsvæsens forfald. Det er beklageligvis over 100 år siden fængselsdirektøren i Hong Kong, på spørgsmålet om hvorfor gule sorte og hvide afsonede ved siden af hinanden med stiv overlæbe svarede, at man naturligvis ikke diskriminerede mellem kriminelle.

    Nå, Prins P vil naturligvis snarest returnere til Kongeriget Barbarien, hvor han så, i henhold til sharia, kan sagsøge den uforskammede tjeners familie for sin retmæssige erstatning.

    Kan de ikke betale er der vel, i henhold til Babariens love, mulighed for blod komensation.

    Og når alt kommer til alt, er det så ikke bedre end vores blødsødne system? Jeg mener, en tjener der lægger sig til at dø mens han skal arbejde. Hvad ligner det? Prinsen har sikkert været nød til, selv at skænke drikkevare, bestille mad i hotellets køkken og andet til livets rimelige opretholdelse.

    Like

    Kommentar af anonym — 6 oktober 2010 @ 02:58

  3. Den saudiske knold kan være ganske rolig. Integrationen kører på fuld kraft, Daniel Pipes referer følgende fra GB: “* Bøn: Tilbyd (1) ekstra “vandkander eller flasker” til afvaskning før bøn og (2) bederumsfaciliteter, ideelt set adskilt mellem piger og drenge. Skolerne bør også tilbyde “en egnet udefrakommende gæst, en lærer eller en ældre elev” at lede den fælles fredagsbøn og afholde prædiken.
    * Toiletter: Vand i vandkander eller flasker bør tilbydes til rensningsformål.
    * Sociale kutymer: Intet pres mht. at give hånd til medlemmer af det modsatte køn, hvad enten det drejer sig om elever eller lærere.
    * Timeplan: Fridage for alle på de to største muslimske helligdage, Eid’er.
    * Festligholdelse af helligdage: Involver ikke-muslimske elever og deres forældre i islamiske helligdagsritualer. Under ramadanen bør for eksempel alle børn, ikke kun muslimske, fejre “Ramadanens ånd og værdier gennem kollektiv gudstjeneste eller forsamlingsemner og fælles Iftar (afbrydelse af fasten).”
    * Ramadan: (1) Ingen eksaminer i denne måned, “eftersom kombinationen af eksamensforberedelse og faste kan være en prøvelse for nogle elever” og (2) ingen seksualundervisning af respekt for restriktionerne imod sex i denne måned.
    * Kost: Tilbyd halalkød. Tillad eleverne at spise med højre hånd.
    * Klædedragt: Vær indforstået med i iførelse af hijab eller endda jilbab (en lang ydre klædning, som når ned til anklerne). I svømmebadet bør muslimske børn bære moderat badetøj (dvs. for pigernes vedkommende fuld trikot og lange gamacher). Islamiske amuletter bør tillades.
    * Skæg: En ret for mandlige elever.
    * Sport: Kønsopdelt, hvor der er fysisk kontakt med andre holddeltagere som i basketball og fodbold, eller hvor kroppen er synlig, som ved svømning.
    * Bruserum: Særskilte rum er nødvendige, så muslimer ikke udsættes for det “dybt uværdige” i at se andre nøgne eller selv at blive set nøgne.
    * Musik: Bør begrænses til “den menneskelige stemme og ikke-stembare slagtøjsinstrumenter så som trommer.”
    * Dans: Udelukket, medmindre det foregår i et ét-kønsmiljø og ikke “involverer seksuelle konnotationer og budskaber.”
    * Lærer- og administratortræning: Personalet bør gennemgå en islamisk “opmærksomhedstræning,” så skolerne er “bedre informerede og udviser en større og mere præcis værdsættelse af deres muslimske elevers behov.”
    * Kunst: Muslimske elever bør undtages fra at frembringe “tredimensionale figurative billeder af mennesker.”
    * Religionsundervisning: Billeder af profeter (herunder Jesus) skal være forbudt.
    * Sprogundervisning: Arabisk bør tilbydes alle muslimske elever.
    * Islamisk civilisation: (1) Studér muslimers bidrag til Europa inden for historie, kunst, matematik og naturvidenskab og (2) læg vægt på de fælles aspekter af europæisk og islamisk “. ovenstående vil blive indført i britiske folkeskoler.

    Like

    Kommentar af Slyrgraff — 6 oktober 2010 @ 09:08

  4. Hm, I’m just comfortable with this but nonetheless not thoroughly certain, therefore i am about to research a tad bit more.

    Like

    Kommentar af Lauretta Unsicker — 4 februar 2011 @ 04:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: