Hodjanernes Blog

22 august 2010

Pakistanhjælpen – ifølge DDR

Normalt anses farveblindhed som et handicap. Hos DanMarx Radio er den et aktiv.

I går kom jeg for skade at høre en timenyhed fra DDR. Heri forlød det at hjælpen til ofrene for oversvømmelserne i Pakistan nu var ved at komme i gang, og at de største bidrag kom fra USA og Saudi Arabien. Meningen var så, at vi danskere skulle se at komme ind på trediepladsen – det manglede da bare. Normalt lader jeg bare DDR-våset rende ud af det andet øre mens jeg får skiftet kanal, men på en eller anden måde må ordet “Saudi Arabien” have slået DDR-filtret fra, så jeg hæftede mig ved just demme “oplysning”. Så meget, at jeg lige måtte checke, hvor Statsradiofonien monstro havde fundet sin kilde. Og – voilá – hos FN, naturligvis.

Samme FN har været så venlig at forsyne os med en grafisk fremstilling af denne “oplysning”. Den ses vedlagt her til venstre. Tilsyneladende har man ikke råd til farveblyanter i mere end end 1 farve, men kan så til gengæld bruge den i to næsten ens nuancer. Man går så – med rette – ud fra at DDR og lignende prædikestole for islam er så farveblinde at de ikke omtaler den lille forskel i nuancen. Men her på Hodjas Blog er vi gået over til at bruge farveskærme, hvilket  ifølge sagens natur ikke er tilfældet for DDR’s timenyheder. Derfor kan man springe let henover en så ubetydelig detaille. Men, kære læsere af Hodjas Blog, se selv om I kan finde den “oplysning” som DDR ikke fandt væsentlig…

(Til oplysning for de af vore læsere som også måtte være farveblinde, er Saudi-Barbariens bidrag til Pakistan præcist  nul komma nul komma numsehul. Og andre islamiske broderlandes hjælp er end ikke fundet værd at nævne i selveste FN-opgørelsen. Bemærk endvidere at bidraget fra det kvasi-islamiske EUSSR også mest består af fagre ord.)

5 kommentarer »

  1. Pakistan nægter minoriteter hjælp.

    http://www.hindustantimes.com/Minorities-denied-flood-relief-in-Pakistan/Article1-588673.aspx

    Like

    Kommentar af Vivian — 22 august 2010 @ 21:24

  2. Man må formode at selv opiumshøsten ligger i ruiner. Så hvad skal de stakler leve af?

    Like

    Kommentar af Menig 442 — 22 august 2010 @ 22:31

  3. Endnu en muslimsk succeshistorie…

    Jeg vil for øvrigt gerne komme med et uforpligtende bistandsløfte på 1.000.000.000.000.000.00 kr til Pakistan, hvilket vel ret beset bør udmønte sig i en 1. plads på søjlediagrammet.
    Bør jeg mon ringe til FN og DR?

    Like

    Kommentar af Egtvedpigen — 22 august 2010 @ 23:25

    • Efter at have set denne video ønsker jeg ikke længere at hjælpe det pakistanske folk, og derfor trækker jeg nu mit generøse men uforpligtende tilbud tilbage.

      Like

      Kommentar af Egtvedpigen — 22 august 2010 @ 23:58

  4. i dag kan man høre i radioavisen kl 07, at pakistanske kvinder begramses og voldtages, når der deles mad ud (!)

    Like

    Kommentar af Snaphanen — 23 august 2010 @ 08:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

