Hodjanernes Blog

3 november 2009

En muslimsk kandidat på en stemmeseddel viser, at partiet er landsforræderisk.

Karen Damm fra Fælleslisten i Sønderborg udgiver nu sin valgfolder på arabisk ud fra den ide, at vi skal have respekt for hinanden. “Hvis vi lytter og forstår, har vi meget at berige hinanden med,” påstår hun.

Verden er i krig. Eksperter mener, at om ti år er der borgerkrige overalt i Europa.
Dette her svarer til, at man i forrige verdenskrig delte valgmateriale ud blandt de nazistiske stormtropper. 

Der er intet i den tilvandrede “kultur”, vi kan bruge til noget som helst. Dialog? Nej, den virker nemlig kun én vej – den forkerte.Når krigen slutter, vil vi se en ny “Nürnberg-proces”. Her skal Karen Damm, Ellemann, Seidenfaden, Bonnichsen, Rifbjerg og Elsebeth Gerner have deres sag for. En muslimsk kandidat på en stemmeseddel viser, at partiet er landsforræderisk. Dette gælder også dhimmier som Karen Damm. Mange ved ikke, hvad en dhimmi er, men det finder de ud af snart.

P.B.

SØNDERBORG:

Fælleslistens Karen Damm går utraditionelle veje i sin kamp for at blive valgt til byrådet i Sønderborg. Hun udgiver nu sin valgfolder trykt udelukkende på arabisk.

Det handler om dialog. Vil du i kontakt med den store gruppe af indvandrer, vi har i Sønderborg, kan du gøre det på dansk eller arabisk. Jeg har valgt den sidste udvej. For mig handler dialog om at have respekt for hinanden. Kun på den måde får vi større forståelse for hinandens kultur. Prøver vi at lytte og forstå, så har vi utrolig meget at berige hinanden med, siger Karen Damm, der har integration som en af sine mærkesager.

Lad mig understrege, at det er lokale borgere med arabisk herkomst, der har oversat min folder – maskinoversættelser har jo vist sig at være det rene volapyk, siger Karen Damm.

Hodja: I min kommune er der adskillige muslimer på valglisten – især fra Socialkammeraterne. Stemmerne trækker – ikke sandt?.

9 kommentarer »

  1. Nu er der snart en fra venstrefløjen, der må redegøre for, hvad det er, der menes med denne meget omtalte ”berigelse”, der konstant pladres om.

    Og apropos – hvor bliver DFs valgplakater af i KBH? Har endnu ikke spottet en eneste!

    Like

    Kommentar af Aida — 3 november 2009 @ 11:10

  2. Måske lidt ekstremt, P.B? 10 år? Hvilke eksperter?

    Jeg er enig i, at vi risikerer borgerkrig og borgerkrigslignende tilstande. Men ikke i synderlig grad om 10 år. 10 år er lige om lidt. Demografien skal ændre sig voldsomt før det sker. Der vil nok (fortsat og i større stil) være uroligheder i Europa, men der skal meget til før man for alvor kan tale om borgerkrig. F.eks. to definerbare grupper der kæmper for en defineret sag.

    Du er ude i noget heftig generalisering. F.eks., er Naser Khader muslim? Jeg ved, at Naser Khader er repræsentant for et begrædeligt mindretal blandt indvandrere fra kulturfremmede lande, men alligevel.

    PS: Trist at Karen Damm i al sin naivitet vil fremskynde denne tragiske potentielle fremtid.

    Like

    Kommentar af Frihed — 3 november 2009 @ 20:46

  3. Karen Damm aner altså ikke, hvad der står i hendes arabiske folder?
    En kulturberigende måde at føre valgkamp på.

    Like

    Kommentar af Menig 442 — 3 november 2009 @ 21:19

  4. Til kommentar 2.
    En CIA-rapport forudser borgerkrige i europæiske lande og Danmark fra 2020, og den tyske terrorekspert fra Universitetet Lüneburg, Udo Ulfkotte, mener, at det vil ske endog før.
    Endelig må jeg påstå, at jo før vi kommer i gang, jo færre menneskeliv vil gå tabt. Når først vi er lige mange af hver slags, udrydder vi hinanden. Så længe vi er flest, kan vi hjælpe fjenden hjem bag “egne” grænser – der, hvor koranen hersker.
    Hvor længe tror man mon, det vil vare inden befolkningerne har fået nok. Selv i Sverige og Norge er der ved at opstå uro blandt de “ukorrekte” borgere.

    Like

    Kommentar af Poul Berg — 3 november 2009 @ 22:59

  5. 10 år det er sku lang tid at vente.

    Like

    Kommentar af Fritz — 4 november 2009 @ 00:25

  6. Borgerkrig eller borgerkrigslignende tilstande?. Det har EU-nomenklaturaen allerede forudset, så det bliver ikke danske myndigheder der skal nedkæmpe folkelige opstande, men de til det formål oprettede EU styrker, feks. det nylig oprettede EU militærpoliti. Vi får kalifatet, hvad enten i stritter imod eller ej!

    Like

    Kommentar af Slyrgraff — 4 november 2009 @ 09:29

  7. Vores problem er, at de øverste personer i EU ikke har nogen som helst fornemmelse for, hvad islam er for en størrelse. Allerede næste år indfører man sammensmeltningen af Europa og Arabien under navnet EURABIA, hvor det er den laveste fællesnævner der får den største indflydelse.
    Muslimer og islam er ikke begreber, man kan gå i dialog med. Man skal bekæmpe det/dem på enhver tænkelig måde.
    Den eneste trøst, jeg kan finde, er, at til dato har ingen af de onde magter overlevet. Nazismen gik til grunde, og det gjorde kommunismen. Den forfærdelige kulturrevolution unde Mao i Kina fik en ende, Pol Pots regime kom for domstolen. Engang kunne vi heller ikke se, hvordan sovjetstyret skulle kunne nedkæmpes, men det faldt.
    Islam, der er farligere for menneskeheden end nogen af de andre nævnte onde magter, vil også falde, men det bliver med masser af blod.
    Vore ledere, herunder Obama og Blair hylder den “fine og retfærdige, kulturdannende for Europa og USA religion, islam”. Blair er/har været på tale som overhoved for “Europas forenede Stater”. En katastrofal tanke.
    Vi har behov for en ny Churchill, der tør tage tyren ved hornene. Og det skal ske, mens det er de frie lande, der har den tekniske mulighed for at vinde en krig. Gadaffi i Libyen får dog nok ret i sin krigsførelse: Vi føder jer ihjel. Vi har ikke brug for våben, men fødsler.
    Den tredje verdenskrig får samme betegnelse som de to første på engelsk: WW I & WW 2. Men i stedet for at betyde World War kommer det til at stå for Womb War (livmoderkrigen).
    Vi (vore ledere) er feje, dumme og lallende ligeglade. Krybende for at sikre olieleverancen.
    Vi kan kun sige: Vor Herre, bevar os!

    Like

    Kommentar af Poul Berg — 4 november 2009 @ 11:19

  8. Jeg kan næsten garantere, at der ikke kommer et ‘opgør’ allerede om 10 år. Der risikerer dog at ske noget, som er næsten ligeså slemt, nemlig at staten begynder at beskytte sig selv i sådan en grad, at vi får politistat, overvågning og undertrykkelse. Staten vil ikke acceptere vold mod grupper i Danmark, hverken fra den ene eller anden side. Begge sider vil der blive slået hårdt ned på, hvis det bliver nødvendigt.

    Det er naivt at tro at det kan løse problemet og en smule skræmmende at læse at nogle ligefrem håber på en blodig borgerkrig. Der er og må være bedre måder at løse problemet

    Jeg ved ikke hvad folk forestille sig. Etnisk udrensning? Massemord? Det vil ingen acceptere, det vil verden ikke acceptere. Tænk NATO bombninger af Serbien og Karadzic for krigsforbryderdomstolen.

    Jeg er enig i, at det i dette århundrede kan gå RIGTIG galt i Danmark og andre lande. Men det er jo langt langt fra virkeligheden i dag. Der er (heldigvis) ingen støtte til drastiske midler og borgerkrig i dag – og det vil der heller ikke være om 10 år. Vi ser måske terror fra begge sider om 10 år – men at kalde det borgerkrig er nok at stramme den. Og den terror vil naturligvis heller ikke løse noget.

    Der ér muligheder for at undgå borgerkrig og ufrihed. Det er hvad ædrulige mennesker bør kæmpe for i stedet for sindssyge drømme om blodige borgerkrige. Man kan skabe incitamenter der holder fast i danske værdier og sørger for, at den demografiske udvikling ikke gå i retning af en voksende andel af personer med fremmed (islamisk) kultur. Men ja, politikerne gør det ikke og det er tragisk. Der er stadig berøringsangst overfor problemerne og der mangler en debat om fremtiden på lidt længere sigt. Der mangler en diskussion om demografi, og en erkendelse af, at folk ikke bliver danske, bare fordi de bor i Danmark eller er født i Danmark.

    Like

    Kommentar af Frihed — 4 november 2009 @ 22:57

  9. PS: Har du et link til den CIA-rapport?

    Hvis der er troværdige estimater for fremtiden i Danmark/Europa burde det være offentligt, så vi kunne diskutere det og forholde os til det. Bragesnak hjælper dog ikke meget – andet end personligt at komme af med nogle frustrationer.

    Like

    Kommentar af Frihed — 4 november 2009 @ 23:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: