Hodjanernes Blog

6 april 2008

Har Tøger Ferie?

Filed under: Islam — Skjoldungen @ 16:32

Samarbejds-Politiken begår dødssynd: Offentliggør foto af eftersøgt kulturberiger.

Den eneste rimelige grund må være, at ofrene for Hr. Hamid’s skyderier i Ringsted også selv var kulturberigere.

49 kommentarer »

  1. Det undrede også mig, men det er vel fordi han var eftersøgt og billedet derfor sendt ud af politiet? Det burde de gøre noget oftere.

    Like

    Kommentar af rettentilselvforsvar — 6 april 2008 @ 16:35

  2. Har lige set gerningsmanden i Kalundborg, eller også var det en af hans utallige brødre. Ærlig talt – jeg synes sgu’ de ligner hinanden, det bliver ikke nogen nem opgave for politiet!

    Like

    Kommentar af Inferno — 6 april 2008 @ 16:43

  3. “Har lige set gerningsmanden i Kalundborg, eller også var det en af hans utallige brødre. Ærlig talt – jeg synes sgu’ de ligner hinanden, det bliver ikke nogen nem opgave for politiet!”

    Nej! Den bliver svær at knække. Og tilsyneladende bliver de alle sammen klippet det samme sted….
    Er det bare mig eller har de genoptaget en trend man så syd for grænsen tilbage i 30’erne?

    Like

    Kommentar af TB — 6 april 2008 @ 19:01

  4. Næh, nej – det er ikke kun dig. Hos frisøren medbringer de dette billede som skabelon.

    Like

    Kommentar af kepiblanc — 6 april 2008 @ 19:39

  5. Ahaaa….tak for info Kepiblanc. Mente jo nok at jeg havde set stilen før.
    Så mangler vi lidt armbind og nogle trækninger i højre arm. Så er den der!

    Like

    Kommentar af TB — 6 april 2008 @ 20:32

  6. Det ligner en “kulturberiger”.
    Kulturberigeren fra middelalderlandet, marokko, er blevet lukket ind i landet af det lille og idiotiske parti, de radigale, samt de røde partier.

    Udgiften til “kulturberigerne” er iøvrigt på over 70 milliarder kroner året. Pengene betales af de danske skatteborgere.

    Like

    Kommentar af Jørgen — 6 april 2008 @ 21:34

  7. Det burde være muligt at udvise den slags. Bare indenfor EU hvis det ikke er muligt at sende han helt til Marokko.

    På længere sigt kunne man jo i de næste EU traktater give visse lande mere tidssvarende navne ligesom man gjorde engang i USA.

    Dele af Belgien kunne vel allerede nu hedde Ny-Marokko, så tænk hvis han bare kunne jages derned!

    Det hjælper nok ikke at sende ham til Ny-Basra i Ny-Irak, så tager han bare toget tilbage over broen med det samme.

    Like

    Kommentar af Jens Hansen — 6 april 2008 @ 22:03

  8. Tøger er nok ude og gå med aviser…håber jeg :mrgreen:

    Like

    Kommentar af Bøddel — 6 april 2008 @ 23:59

  9. TB, kepiblanc og andre

    Sikke I kan. Det var noget af en afsløring. “Kulturberigere” er nazister.

    Sidst jeg var et smut forbi Handelshøjskolen så jeg rigtig mange med slips på. Når de skal ud at købe nyt tøj tager de med som inspiration.

    Så mangler vi lidt armbind og nogle trækninger i højre arm. Så er den der!

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 13:09

  10. Edit:

    Når de skal ud at købe nyt tøj tager de [billedet som kepiblanc henviste til] med som inspiration.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 13:10

  11. ->9 Jeg følger ikke med. Er brun blevet moderne? Og så med ridebuksesnit? Er det Handelshøjskolen i København eller i Dubai?

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 7 april 2008 @ 13:15

  12. De mange penge som staten desværre bruger på kriminelle, arbejdsløse og utilpassede “kulturberigere”, kan bruges til noget langt bedre. F.eks til et bedre sygehusvæsen og på ældreområdet. Derfor ja til langt flere hjemsendelser af disse omkostningskrævende udlændinge.

    Like

    Kommentar af Jørgen — 7 april 2008 @ 13:51

  13. ->9: Ellers er der masser af inspiration at hente her: http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/index.htm

    Like

    Kommentar af Hodja — 7 april 2008 @ 15:18

  14. -> 11 Det er såmænd Handelshøjskolen i Århus.

    -> 13 Det var da en fin side.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 16:53

  15. -> 13 god side.
    Hitler var en stor fan af profetens filosofiske overvejelser. Og vel i endnu højere grad af hans liv og levned i praksis.
    To guttermænd der ligner hinanden til forveksling. Synd de ikke levede samtidig. Mangt en god disputs de kunne have delagtiggjort os andre i. Er de overhovedet uenige i noget?

    -> 14 Handelshøjskolen i Århus er nok heller ikke et utænkeligt sted længere. Den er vel, som så mange andre områder, blevet godt beriget i de senere år. kommer du der tit?

    Like

    Kommentar af TB — 7 april 2008 @ 18:07

  16. -> 15

    Hitler var som bekendt et forfærdeligt menneske, han har næppe været helt normal i hovedet. Hvad han var fan siger ikke så meget.

    Han var jo også både “fan” af Wagner, Nietzsche og asatro. Hvad siger det så om de danske asatroende? Ikke en pind. Hvad siger det om Nietzsche, absolut intet.

    Hvis Hitler, som du påstår, skulle have været “en stor fan af profetens filosofiske overvejelser” så siger det absolut heller intet. Kan du i øvrigt henvise til noget materiale der underbygger denne påstand? Det har jeg nemlig aldrig hørt noget om før.

    Nej, har kun været på Handelshøjskolen et par gange. Men jeg cykler nogle gange forbi – og der er godt nok mange med slips.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 18:30

  17. -> 16 Jeg er da oprigtigt bekymret over at du aldrig har noget om det før. Måske du skulle stå af cyklen og bruge lidt tid på nettet. Eller biblioteket. Eller sæt dig på en bænk et sted i byen og tænk over hvad det er du ser.
    Litteraursøgningen vil jeg ikke gøre for dig. Men den er absolut ikke svær. Google er glimrende. også i denne henseende.
    Men jeg kan da henvise dig til en god artikel fra Washington Post der blev bragt for nylig. Den kan tjene some en start og så kan du vende tilbage når du har været lidt rundt.
    http://www.washingtontimes.com/article/20071107/EDITORIAL/111070001/1013/editorial

    Like

    Kommentar af TB — 7 april 2008 @ 19:27

  18. –> 15: Er de [pædofeten og Hitler] overhovedet uenige i noget?

    Ja faktisk. Adolf havde en hund. Mohammed kunne vist ikke lide hunde.

    That’s all, folks.

    Like

    Kommentar af Skjoldungen — 7 april 2008 @ 19:38

  19. Albert Speer, Hitler’s wartime Minister of Armaments and Munitions, records in his memoirs,

    “Hitler had been much impressed by a scrap of history he had learned from a delegation of Arabs. When the Mohammedans attempted to penetrate beyond France into Central Europe during the eighth century, his visitors had told him, they had been driven back at the Battle of Tours. Had the Arabs won this battle, the world would be Mohammedan today. For theirs was a religion that believed in spreading the faith by the sword and subjugating all nations to that faith. The Germanic peoples would have become heirs to that religion. Such a creed was perfectly suited to the Germanic temperament. Hitler said that the conquering Arabs, because of their racial inferiority, would in the long run have been unable to contend with the harsher climate and conditions of the country. They could not have kept down the more vigorous natives, so that ultimately not Arabs but Islamized Germans could have stood at the head of this Mohammedan Empire.

    “Hitler usually concluded this historical speculation by remarking, ‘You see, it’s been our misfortune to have the wrong religion. Why didn’t we have the religion of the Japanese, who regard sacrifice for the Fatherland as the highest good? The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness….”5 (A. Speer, Inside the Third Reich, pp. 142-143)

    Like

    Kommentar af Hodja — 7 april 2008 @ 20:25

  20. ->18: En til: Hitler var vegetar mens muhammed elskede kød – især ungt kød.

    Like

    Kommentar af Hodja — 7 april 2008 @ 20:29

  21. –> 20: Og så lige een til: Adolf var fanatisk ikke-ryger (det er ikke-rygere som flest), mens Mohammed må have røget noget virkelig stærk tjald, da han nedskrev sine hallucinationer.

    Like

    Kommentar af Skjoldungen — 7 april 2008 @ 20:37

  22. Hodja og Skjoldungen 🙂
    Godt vi har jer!

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 7 april 2008 @ 20:42

  23. -> 18
    Ja okay. Næst efter naboens kat er hans hund formentlig det mest irriterende der findes. Kan udmærket forestille mig at de dér har kunnet finde kimen til evig ufred.
    -> 20
    Tror egentlig også at Muhammed har sat større pris på oliven end Hitler. Men den påstand kan blive svær at bevise.

    Ved nærmere eftertanke mener jeg i øvrigt godt at man kan hævde at de også var uenige i valg af våben. Selvom diverse gasser var ukendte på Muhammeds tid havde han næppe lagt sin sabel på hylden til fordel for Hitlers favorit; tildeling ‘en masse’ af gode brusebadsfacilliteter i hermetisk lukkede badeanstalter.
    Tror simpelthen at det var blevet for ‘blegt’ og ‘ukulørt’ for profeten.

    Like

    Kommentar af TB — 7 april 2008 @ 20:51

  24. -> 17 Det er pænt af dig at du bekymrer dig om mig, men det behøver du skam ikke. Det er sjovt du siger at jeg skal stige af cyklen for at tage på biblioteket. De gange jeg er cyklet forbi Handelshøjskolen har det faktisk været på vej ned til biblioteket.

    Ja, Google er ganske glimrende, men jeg har ikke i sinde at spilde min tid på omtalte litteratursøgning. Der er ting i denne verden der er af lidt større relevans, mener jeg.

    Tak for linket, det kunne jeg ikke bruge til noget.

    -> 19 Fint citat, Hodja. To ting er interessante i dit citat.

    1. I går i nazisternes fodspor når I påstår at islam blev spredt med sværdet. Rart at vide hvor man har jer, og hvem der deler jeres argumenter 🙂

    2. Hitler anså åbenbart japanernes religion som den optimale. Så må japanerne vel være vores, altså os i den frie verden, hovedfjende.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 22:04

  25. Må Allahs fred og velsignelser være over den elskede profet Muhammad. Må Allah tilgive og retlede os alle og velsigne os med synet og selskabet af profeten i paradiset.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 22:05

  26. ->24: Og hvis islam ikke blev udbredt med sværdet – hvordan da? Blev folkeslagene frivilligt dhimmier?

    Lod de sig frivilligt udslette?

    Like

    Kommentar af Hodja — 7 april 2008 @ 22:11

  27. -> 24 “Tak for linket, det kunne jeg ikke bruge til noget.”

    Jamen det regnede jeg da heller ikke med. Du er jo frelst!
    Så hvorfor beskæftige sig med historiske fakta når nu sandheden er endegyldigt givet i en 1400 år gammel bog?

    -> 25
    Er det muligt at frabede sig hans selskab? Han gør mig nervøs.

    Like

    Kommentar af TB — 7 april 2008 @ 22:37

  28. Må Allahs fred og velsignelser være over den elskede profet Muhammad. Må Allah tilgive og retlede os alle og velsigne os med synet og selskabet af profeten i paradiset.

    Sikke mange ord for lidt, nummer 25. Et visuelt indtryk er nemmere.

    Like

    Kommentar af Skjoldungen — 7 april 2008 @ 22:54

  29. ->27: Jeg betragter den slags kommentarer som dokumentation.

    Like

    Kommentar af Hodja — 7 april 2008 @ 22:54

  30. -> 26 Det er forskelligt. Nogle steder omvendte folk sig til Islam, nogle af personlig tro, andre fordi det var i deres personlige interesse, nogle frygtede måske endda for deres liv.

    Nogle steder blev folk sågar tvunget til at bliver muslimer. Dette er så i strid med koranen, men også blandt muslimer finder vi jo brådne kar. Dem kan vi ikke sige os fri fra.

    -> 27 Nej, jeg er ikke frelst. Jeg kan bare ikke bruge linket til noget, da det ikke har nogen betydning for mig. Ok, Hitler har tilsyneladende omtalt “den muhammedanske religion” positivt et par gange. Big deal. Det ændrer ikke det store for mig. Hvad forventer du? At jeg skal frafalde Islam af den grund? Eller forkaste mine tidligere holdninger og blive nazist?

    Ingen af delene vil nogensinde ske.

    Og det styrer du bare selv. Ønsker du hans selskab, så er der en smuk vej lagt ud for dig som du kan betræde for forhåbentligt at opnå denne velsignelse. Ønsker du ikke det, vælger du bare en anden vej. Jeg beder til at du vælger samme smukke vej som jeg, da jeg udelukkende ønsker det samme for dig som jeg ønsker for mig selv.

    -> 28 Ubehageligt billede. Det iranske regime er et af de mest forfærdelige regimer i verden i dag.

    -> 29 Dokumentation for hvad?

    Like

    Kommentar af sunnidk — 7 april 2008 @ 23:29

  31. Her er frivilligheden:

    1) Tilbyd de vantro at underkaste sig allah (blive muslimer)

    Hvis de nægter:

    2) Tilbyd de vantro at betale skat (jizya = blive dhimmi)

    Hvis de nægter:

    3) Før krig mod dem og dræb dem.

    Islam = underkastelse (ordret)
    Muslim = den der underkaster sig (allah)

    Like

    Kommentar af Hodja — 8 april 2008 @ 00:42

  32. -> 31 Var det også sådan eksempelvis Indonesien blev muslimsk?

    Din liste tror jeg selv de mest ekstremistiske islamister vil være uenige i.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 8 april 2008 @ 01:44

  33. Det var da rigtig underholdende at laese hvordan een af den saakaldte profets smaa undersaatter afviser at doeds-kulten islam ikke skulle ligne Nazismen. Det har vaesenet ret i. Det er Nazismen der ligner islam, bare med industrialiseret doed istedet for ualmindelig brutalitet.

    Det vaesenet sunni siger lyder som den svindler der ikke vil saettes i baas med andre svindlere.

    En dag vil Vesten besejre islam og det vil vaere slut med alle de doedsyge profet-historier.

    Like

    Kommentar af DanskeriTN — 8 april 2008 @ 02:49

  34. Et hurtigt link – kan godt finde flere:

    Most officials thought last month’s Osama bin Laden tape was no big deal – maybe even a gesture of weakness. Author and ex-CIA analyst Michael Scheuer, who founded the Agency’s bin Laden unit 10 years ago, thinks they’re dead wrong.
    CP: Getting back to what you said a moment ago about the importance to bin Laden of offering the U.S. a warning, didn’t he in fact get in trouble in a lot of Islamic circles after 9/11 for failing to provide a warning?
    Scheuer: Yes—that is, for failing to provide enough of a warning. The prophet’s guidance is that you go the extra mile to warn your enemy. Bin Laden was called on the carpet by his peers in the Islamic militant movement for three things. One was that he didn’t give us enough warning. He’s now addressed the American people on five separate occasions since 2002. So he’s taken care of that one. He was also called on the carpet for not offering us a chance to convert to Islam. He’s now done that three separate times, and Zawahiri has done it once. So they’ve covered that angle. The other thing they were taken to task for was that they didn’t have the religious authority to kill as many Americans as they did. In the summer of 2003, he got a religious judgment from a very reputable Saudi cleric that he could use weapons of mass destruction, specifically nuclear weapons, to kill up to 10 million Americans.

    https://hodja.wordpress.com/2006/02/22/bin-laden%c2%b4s-game/

    Like

    Kommentar af Hodja — 8 april 2008 @ 07:18

  35. -> 30 “Hvad forventer du?”

    Jeg forventer ingenting. Folk der bærer på din type vildfarelser bør man ikke forvente noget af. I er set før, og i vil dukke op igen i fremtiden. Jeres kostumer er det eneste der adskiller jer.
    Herrefolk er herrefolk.
    Om de har krampe i højre arm, bærer rundt på et flag med hammer og sejl eller render rundt i den tro at de er guds udvalgte er et fedt.
    Hvad der ikke er fedt er, at alle vi andre skal belemres med jer. Det er unægtelig træls.
    Jeg kan i øvrigt godt forstå at du ikke kan bruge linket til noget. Indholdet derfra passer overhovedet ikke ind i din virkelighed. Så hvorfor beskæftige sig med det?
    Denne tilgang til realiteterne er klassisk blandt folk som dig. Og den er helt og aldeles nødvendig for at i kan få jeres fantasiverden til at se ordentlig ud. Det skulle jo nødig være et monster der smiler i spejlet om morgenen.

    Like

    Kommentar af TB — 8 april 2008 @ 07:26

  36. -> 33 Hvad mener du med at besejre Islam? Vil du tvinge os til at frasige os Islam? Eller vil du bare udrydde os? Du har jo allerede taget første skridt i den retning når du kalder mig et væsen. Dehumaniseringen er begyndt.

    -> 34 Ok, Hodja. Så er Bin Laden og dig enige. Fint selskab du er kommet i. Samme argumenter som Hitler og samme holdninger som Bin Laden.

    -> 35 Hvad mener du med at indholdet ikke passer ind i min virkelighed? Fair nok, Hitler har tilsyneladende udtalt sig positivt om visse aspekter af Islam – baseret på samme misforståelser som mange af denne blogs læsere formodentlig også lider under.

    Du forventer ikke noget af mig, fint, så omformulerer jeg mig. Hvilken reaktion fra min side ville have overrasket dig positivt?

    Like

    Kommentar af sunnidk — 8 april 2008 @ 09:40

  37. Islam skal bekæmpes med oplysning.
    Tilbagestående islam-tilhængere der tilbeder en plattenslager, pædofil, analfabet, selvudråbt profet, skal dagligt få udstillet det tåbelige i makværksbogen koranen.
    Når selv de mest hjernevaskede af voldsreligionen, er blevet bombarderet med alle de tåbeligheder der eksistere i DERES idelogi islam, blive nødt til at erkende deres fejltagelse, og splatter pædofeten muhammed vil herefter blive vores tid mest hadet grundlægger af en menneskefjensk idelogi, på linje med Hitler og hans perifide race idelogi.
    Islam er og bliver en menneskefjensk, kvindeundertrykkende taber idelogi.
    Og uanseet hvor meget Broderskabet!! i mellemøsten presser på, for at undertrykke VORES ytringsfrihed, vil VI oplyse de uoplyste pædofet tilhængere, om ondskaben, kvindeundertrykkelsen og modbydlighederne i taber-idelogien-islam.
    VI vil vinde…..

    Like

    Kommentar af li — 8 april 2008 @ 09:58

  38. -> 36 Du er formentlig meget flink, but; “Moderates give a power base to extremists”. Så derfor begrebet “væsen”, uagtet at nogle vælger begrebet “uvæsen”. Hitler eller Bin Laden ville aldrig kunne fungere uden en “power base”.

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 8 april 2008 @ 10:00

  39. -> 36 “…baseret på samme misforståelser som mange af denne blogs læsere formodentlig også lider under.”

    Her bevæger vi os ind i et af de mest underholdende aspekter af hele islam debatten.
    Den vantros evige ‘Misforståelse’ af islams sande budskab! Jeg er vild med det. Det er fantastisk. Den er næsten lige så god som den nyligt opfundede sygdom: ‘Islamofobi’. Tilsyneladende popper denne ‘misforståelses-argumentation’ op (som var den en fysisk lovmæssighed) overalt hvor negative aspekter og handlinger i islams navn påpeges/udføres.
    Så snart der kan henføres til mildest talt uhensigtsmæssige følger af af allahs hellige lære er der pludselig tale om ‘misforståelser’. De snart 11000 dødelige terrorangreb (udført af muslimer) alene siden 9/11 er alle udført af folk der har ‘misforstået’ islam. Hver gang folk gør opmærksom på at der er visse ting i koranen der ‘skurrer’ i ørerne, er der tale om at man ‘misforstår’ ordlyden og at teksten ‘skal ses i en sammenhæng’. Når folk i almindelighed er bange for at sige hvad de virkelig mener om islam, er det fordi de har ‘misforstået’ muslimernes truende adfærd. ‘De truer ikke’ de beder bare ydmygt om lidt respekt’.

    Måske det i virkeligheden er fordi at islam i sig selv er én stor misforståelse? Ellers ville jeg da gerne vide hvordan jeg skal forstå islam rigtigt. Kender du en der kan formidle den helt rigtige version? Den hvor der ikke er noget at misforstå?

    Like

    Kommentar af TB — 8 april 2008 @ 10:35

  40. -> 37 Det du har gang i kan vel næppe kaldes oplysning, men det må du jo selv om.

    Jeg er overbevist om at du aldrig vil vinde din kamp, for din fjende er en fjende du har konstrueret i dit sind. Vil du virkelig bekæmpe Islam bør du danne dig et mere nuanceret billede af Islam – ellers kan du lige så godt opgive din kamp på forhånd.

    -> 38 Jeg tror egentlig også at de fleste mennesker jeg kender vil betragte mig som meget flink. På hvilken måde mener du jeg giver en ‘power base’ til ekstremister? Hvad vil du gøre ved det?

    -> 39 Jeg har ikke kaldt hverken dig eller andre for vantro. Jeg lader det være op til jer at komme med det ene lidet flatterende prædikat efter det andet. Jeg bruger stort set ikke begrebet islamofob, da jeg mener det er lige så forkert at bruge i en debat som “islamist, nazist, racist” osv. Det afsporer debatten og diskvalificerer “modstanderen”.

    Se her:

    http://sunnidk.wordpress.com/2008/03/31/jeg-har-ret-alle-andre-tager-fejl-og-de-er-islamister-nazister/

    Nej, ingen kan formidle den helt rigtige version af Islam. Vi er mennesker og mennesker tager fejl. Men du kunne lade være med at fokusere blindt på de allermest ekstreme stemmer blandt muslimerne. De er et fåtal – uagtet det fine billede på her på Hodjas blog – og flertallet er ganske almindelige fredelige mennesker som du og jeg. Har du konkrete spørgsmål om Islam og hvordan – jeg mener – Islam skal forstås korrekt, så er du velkommen til at spørge.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 8 april 2008 @ 11:12

  41. “Nej, ingen kan formidle den helt rigtige version af Islam”, skriver du… Det gælder også kristendommen… Så forkast dog troen istedet for at leve på en løgn fra en gammel bog fremkaldt af en dødelig som dig selv (jeg håber ikke også du er pædofil og vil slå de kloge jøder ihjel og mishandler dyrene og undertrykker kvinderne og synes jeg er haram).

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 8 april 2008 @ 11:31

  42. ->40: Koranen deler verden op i 2: Dem (de vantro) og os (de troende).

    Eller de som underkaster sig islam, og de som ikke gør.

    Eftersom vi ikke underkaster os islam og aldrig har tænkt os at gøre det, bekæmper vi med lovlige midler islams udbredelse i Danmark og Europa. Det er vores lovlige demokratiske ret.

    Og da vi ikke bruger vold og våben er ordet (og billeder) vores fremgangsmåde. Og det meget gerne med citater fra islam, koranen og haditha. Det er ikke vores opgave, at bevise, at muslimer og islam er fredelige – det er islam og muslimernes. Og de senere års begivenheder har altså medført en stor skepsis hos mange. Og antallet er stigende.

    Ud fra ovenstående betragtninger er vi mange, der ikke ønsker yderligere islamisk indflydelse her i landet og i Europa, og endda gerne ser den reduceret.

    Det er som sagt en lovlig demokratisk rettighed, at have de meninger.

    Sådan er det bare.

    Like

    Kommentar af Hodja — 8 april 2008 @ 11:51

  43. -> 40 “…De er et fåtal”

    Du er nødt til at definere ‘Fåtal’ for mig for jeg er i tvivl her.

    Hvornår er der tale om et ‘fåtal’? Er det når 1500 indvandrere buldrer gennem de danske gader med krav om indførelse af sharialove? Er det når 1,3 mia mennesker er fornærmet over en tegning i en jysk avis? Er det når OIC på vegne af 57 medlemsstater kræver at vi skal overholde islamiske love i Danmark? Er det når store internationale muslimske organisationer med saudisk støtte indrykker OPROP i danske dagblade? Er det når samtlige repræsentanter for muslimske ambassader i Danmark kræver særlige islamiske hensyn respekteret i dansk lovgivning? Er det når grupper af mulimske indvandrerdrenge (med samme frisure) løber genem gaderne og råber luder efter de ikke-muslimske piger? (En forseelse der kan opleves jævntligt i de københavnske gader.) Hvem er det ‘fåtal’ du taler om?
    Lider jeg igen af en misforståelse? Fokuserer jeg ‘blindt på de få allermest ekstreme stemmer blandt muslimerne’? Eller er der virkelig tale om en ‘trend’? En tendens der klistrer sig til tilhængere af denne Fredens Religion??

    Og jeg er da udmærket klar over at det store flertal af muslimer ønsker at leve et fredeligt liv. Hvem gør ikke det? Det er jo uvedkommende i denne sammenhæng?

    Jeg ville i øvrigt også ønske at min olie/eddike dressing ikke altid skilte. Men det gør den. Hver gang. Det er den nødt til, for sådan er den skabt. Den kan umuligt hænge sammen mere end et par minutter.

    Og så lige en ting: Hvad mener du i din kommentar når du skriver til 38: “….Hvad vil du gøre ved det?”
    Kan du uddybe det? Hvad tror du selv han vil gøre ved det? Er der noget du håber han vil gøre ved det?

    Like

    Kommentar af TB — 8 april 2008 @ 11:55

  44. Muslimer er som du og jeg!!!!
    VRØVL
    Muslimerne har mere eller mindre, absurte indoktrinerede traumer hængende på.
    Såsom
    Angst for deres hovedhår, som panisk indpakkes.
    Omgang og transport af hunde er harem.
    Svinekød i vores allesammens folkeskoler er harem.
    Kronisk krænkede over en skide profet tegning.
    Bederum på læreanstalter.
    osv..osv…
    Ingen muslimer kæmper aktivt for at få sharialoven smidt på møddingen, hvor den hører hjemme.
    At dyrke idelogien islam, er som at leve på en løgn, det giver ingen fornuftig mening.

    Like

    Kommentar af li — 8 april 2008 @ 12:17

  45. -> 41 Stakkels dig. Profeten Muhammad [Allahs fred og velsignelser være med ham] var det bedste menneske der nogensinde har betrådt denne jord, og så har du tilsyneladende så negativt et billede af ham. Jeg har virkelig ondt af dig. Jeg vil i aften, om Gud vil, bede for dig.

    -> 42 Herligt at jeg som muslim skal belæres af en ikke-muslim om hvordan Koranen skal forstås. Du læser og forstår som du vil, jeg som jeg vil. Skal vi ikke bare sige det?

    -> 43 Den gang manipulation vil jeg slet ikke svare på. 38 skrev at jeg sikkert var meget flink, men at jeg danner en ‘power base’ for ekstremister. Jeg mener selv at vi skal gøre noget for at stoppe ekstremisterne, det antog jeg at 38 også mener, og da 38 betragter mig som en ‘power base’ for ekstremister spurgte jeg hvad han ville gøre det.

    -> 44 Må Allah hjælpe og vejlede dig – og mig.

    Like

    Kommentar af sunnidk — 8 april 2008 @ 23:06

  46. ->45: Nej jeg kan godt se, at du ikke vil diskutere indholdet.

    Så vi kommer nok ikke længere.

    Like

    Kommentar af Hodja — 8 april 2008 @ 23:17

  47. -> 45 Jeg kan ikke helt se hvad det er du vil diskutere.

    Godaften

    Like

    Kommentar af sunnidk — 8 april 2008 @ 23:38

  48. -> 46

    Der er ikke noget at gøre. ‘Den’ er frelst. Den kan slet ikke se at der er noget at diskutere. :o)

    -> 47 ” Jeg kan ikke helt se hvad det er du vil diskutere”

    Det er nok det der er problemet.

    Like

    Kommentar af TB — 9 april 2008 @ 07:15

  49. -> 48 Vil du ikke oplyse mig, som det uvidende væsen jeg er, om hvad det er der skal diskuteres her?

    Like

    Kommentar af sunnidk — 9 april 2008 @ 21:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: