Hodjanernes Blog

25 marts 2008

Tyrkiet blander sig i danske forhold

Filed under: Danmark, Demografi, Immigration, Tyrkiet — Tags: , , , — Hodja @ 12:00

Den dansk-tyrkiske avis Haber opfordrer Københavns Kommune til at opkalde Polensgade efter 16-årige Özgür Deniz Uzun, der blev dræbt efter et voldeligt overfald på sin avisrute.

Mere på Jyllands-Posten

Har vi gader nok til alle voldsofrene? Og er vi ved at blive en tyrkisk koloni? Forleden ringede tyrkiets premierminister Erdogan til Deniz Uzuns mor – tyrkerne fisker virkelig i rørt vande.

99 kommentarer »

  1. Sålænge hverken Flammen eller Citronen har fået lov at lægge navn til pladser eller gader i Danmark, hvorfor i alverden skal vi så opkalde dem efter folk, der er kommet som tilløbne husdyr.

    falkeøje

    Like

    Kommentar af falkeøje — 25 marts 2008 @ 13:28

  2. hvis det ikk havde været for de husdyr havde i ædt kartofler dagen lang kartoffelhoveder man

    Like

    Kommentar af deniz — 25 marts 2008 @ 14:43

  3. “Hvis det ikk havde været for de husdyr havde i ædt kartofler dagen lang kartoffelhoveder man

    Kommentar af deniz”

    Er du ikke død?

    Like

    Kommentar af Michael C. S. — 25 marts 2008 @ 14:46

  4. Hvad med Patrick.
    Patrick hvem.Du ved ,ham som blev
    myrdet af to berigere.
    På en skole i Brønshøj.
    Da Patrick er dansk,så ingen interesse fra nogen.

    Like

    Kommentar af Pk — 25 marts 2008 @ 14:46

  5. hva fuck er du kurder eller hvad dig der har lagt indlæget ind?

    fucking terrorist hoveder

    Like

    Kommentar af selma — 25 marts 2008 @ 14:47

  6. det må være troll snak, for berigerne er vel ikke så dumme at skrive som de to indlæg giver udtryk for

    Like

    Kommentar af Broholm (ordblind) — 25 marts 2008 @ 14:58

  7. @ deniz

    Haha! Gå du ned og hæv din bistand lille Deniz, og lad os civiliserede mennesker ordne sagerne.
    Hvis du er heldig slipper du med at blive lempet ud med fredelige midler.

    Like

    Kommentar af rettentilselvforsvar — 25 marts 2008 @ 15:00

  8. self skal vi hæve hvores bistand
    hvad tror du ellers vi er kommet for man hahahahahahahha

    Like

    Kommentar af selma — 25 marts 2008 @ 15:21

  9. dig der med det klamme billede som jeg får kvalmeaf at se på

    du kalder mig for lille uden at tænke på den lille ærte du har oppe i hovedet du kalder for en hjerne hahahha

    Michael C. S.

    og nej jeg er ikk død
    hva fuck tænker du på man hahahah

    Like

    Kommentar af deniz — 25 marts 2008 @ 15:41

  10. Selv Natasha har fået et gade-navn i KBH og hun var Muslim også MØRK STOLT.

    Svar til jer forpulede kartofler.
    Vi arbejder sort.
    Vi laver sort penge.
    Vi åbner Kebab steder.
    I spiser vores mad.
    I betaler os teoretisk set!
    Vi tjener Bistand ved siden af.
    Ved at i er fordomme vil
    folk ALDRIG ændre sig. Kom dog vider folk.

    Mennesker har ingen farver.
    Mennesker er Mennesker.

    Like

    Kommentar af jilguzo — 25 marts 2008 @ 16:11

  11. Se lige jilguzo’s side!

    Den er grineren. Der er materiale til 5 nye Yallahrup Færgeby med ægte Ali-logik. Det er cult!

    http://www.jilguzo.wordpress.com

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 25 marts 2008 @ 16:25

  12. jeg er enig med dig jilguzo

    var det ikk for os vidste de heller ikk engang hvad kebab var

    Like

    Kommentar af deniz, — 25 marts 2008 @ 16:27

  13. fuck man du er dobbel moralsk hodjas først skriver du undskyld senere kommer du med nazi bemærkninger

    Like

    Kommentar af deniz, — 25 marts 2008 @ 16:38

  14. Jeg fatter ham heller ikke man.
    Total fordom.

    Like

    Kommentar af jilguzo — 25 marts 2008 @ 16:48

  15. Hvad med alle de Danskere der er blevet myrdet af indvandrere?? Skal de ikke også have gader opkaldt efter sig?? I så fald må vi nok hellere udvide ordningen til Århus, Ålborg og Odense, da København vel ikke har gader nok til at kunne klare den opgave.

    Like

    Kommentar af JensH — 25 marts 2008 @ 18:21

  16. #12#13#14 har det ikke en ide` om i lærte at skrive dansk ? den gang volapyk i vælter ud er svær at oversætte til dansk..med hensyn til “kebab” er det ikke noget med at det er et selvdødt får? man prøver at forgive folk med? det skulle forbydes .neg lad os få en flæskesteg med sprød svær ,det hved man sgu hvad er ,idioter

    Like

    Kommentar af per — 25 marts 2008 @ 18:29

  17. hvomange danskere er lige blevet myrdet ?

    svar lige først på det

    Like

    Kommentar af deniz — 25 marts 2008 @ 19:11

  18. per

    hva fuck snakker du om
    kebab du ved sådan noget du spiser og køber fra pizza riaer dagen lang og bagefter siger at du hader invandre

    hvis kebab bliver forbudt at spise dør i sku af sult man

    ka i måske selv finde ud af at lave mad

    nej

    for ellers ville der ikke være så mange pizza riaer ahahha

    flæskesteg

    jeg troede at i var imod dyr slagteri

    hahahh

    sikke en idiot !

    Like

    Kommentar af deniz — 25 marts 2008 @ 19:15

  19. Jeg tror du skal få en støttepædagog til at hjælpe dig med at læse og ikke mindst forstå det gang ubehjælpsomme ævl du lukker ud.

    I hvert fald før du kalder fornuftige mennesker for idioter .

    Muslimer har intet frembragt her på kloden (nej arabertal er heller ikke en af jeres bidrag til menneskeheden) mon ikke det er grunden til jeres lave selvværd.

    Det må jo næsten være uudholdeligt at være afhængige af vesten at man ikke engang kan tænde en lyskontakt uden at vide at den har de væmmelige vantro frembragt.

    Og hvor må det så være stygt at se på jøderne der med sit beskedne antal har i hundredevis flere nobelpriser i alt indenfor videnskab end den håndfuld trøstepriser i litteratur som muslimerne kan “prale” med.

    Kort sagt burde i skrue ned for charmen erkende i er nyttesløse, derefter kunne i så kigge på grundene til at i er så udulige.

    Når i så ligesom resten af verden kommer frem til at det nok er jeres fordummende religion og kultur der ligger bag jeres udulighed jamen så handl dog, kom væk fra den fordummende religion og kulturmønster.

    I har en gylden chance nu i er kommet væk fra de islamiske kloarker i kalder lande, til at leve i et civiliseret samfund, men det betinger at i begynder at te jer en smule civiliseret, ellers bliver enden nok at i ryger på røven ud af europa før eller siden.

    Det blev gjort med et totalitært regime, og da islam og nazisterne er samme sag ser jeg intet til hinder for at det let sker igen.

    Like

    Kommentar af whodares (Islamofob) — 25 marts 2008 @ 19:55

  20. Deniz #18
    Kære Deniz, jeg er så gammel, at da jeg var ung mand, fandtes der ikke kebab i Danmark.
    Og det sjove er, at vi ikke savnede det.
    80 % af det som du kalder pizza, er sørgelige efterligninger. Pizza stammer fra Napoli i Italien, en rigtig pizza skal være bagt i en brændeovn,- i Napoli finder du ikke et eneste pizzaria, som bruger en elektrisk ovn.
    En rigtig pizzabager har en lang uddannelse, at lave en pizza er en kunst, så det er hverken tyrkere el. arabere som har opfundet pizzaen, de laver kun dårlige efterligninger.(undskyld Hodja, lidt uden for tråden)

    Like

    Kommentar af Jørn Thorbensen Boye — 25 marts 2008 @ 20:07

  21. Af sundhedsmæssige grunde er det en god ide at lade være med at købe ind i de muhamedanske pizzagrilbarer. Ofte sælges der ulovlige madvarer, det vil bl.a sige gamle og fordærvede varer. Derudover betales der ikke moms og skat, og der anvendes sort arbejdskraft i mange af disse ulækre grilbarer.

    Like

    Kommentar af Jørgen — 25 marts 2008 @ 20:22

  22. Der er en Nobel-pris på vej til muslimerne.
    Islamo-fobi.
    I Islam kan man true patienter med
    fobier, til at blive rask.
    Der er nyt og ganske mind-blowing,
    når(hvis) man tænker over det.
    Så mange penge kan spares.

    Like

    Kommentar af Pk — 25 marts 2008 @ 21:00

  23. Det er sjovt at laese hvad afkommet af indvandrere kan finde paa at skrive.

    Det fremgaar helt klart fra deres udtalelser at grunden til at “der er saa mange pizzarier i Danmark” er ikke fordi vi Danskere spiser “kebab eller pizza riaer ahhahah” men fordi mange af disse tilflyttere of deres uaegte boern ikke kan laese eller stave paa et niveau der er noedvendigt for at have et rigtigt job i et hoejteknologisk samfund.

    Naar man er analfabet, kan man jo sagtens staa og rode med gammel mad og raadent koed.

    Hvor er vi dog blevet beriget med folk fra den 3. verden.

    Like

    Kommentar af Dansker i TN — 25 marts 2008 @ 21:01

  24. Lille forvirrede Deniz
    Kebab smager udmærket, men der er ingen grund til at risikere sit helbred ved at spise det hos jer. Kebab er vidst også det eneste gode der er værd at nævne fra arabisk kultur.

    Som sagt, du kan jo se frem til når vi bliver alvorligt trætte af jer, så skal vi se hvem der morer sig. Måske du allerede har fornemmet at bægret er ved at være fyldt og at folket er begyndt at røre på sig? Det bliver ikke morsomt for dig og dine.

    Like

    Kommentar af rettentilselvforsvar — 25 marts 2008 @ 23:02

  25. 24.

    Saadan!

    Like

    Kommentar af DanskeriTN — 25 marts 2008 @ 23:20

  26. 21&24: Det er udemærket dokumenteret i en lang række artikler i norske aviser igennem de sidste mange måneder – så I har helt ret.

    Like

    Kommentar af Hodja — 25 marts 2008 @ 23:40

  27. Danmark har åbnet porten til helvede.

    Like

    Kommentar af jilguzo — 26 marts 2008 @ 10:04

  28. @ Jilguzo
    Du er jo en simpel hadefuld racist, der også går ind for forsætligt drab på børn – jfr. din bemærkning til tråden “palæstinensere jubler”.

    Afstumpet og ynkelig.

    Like

    Kommentar af Antisalafisten — 26 marts 2008 @ 10:23

  29. 28

    Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen!

    Jeg kan ikke være racist din idiot.
    Heheh du er til grin menneske.
    Giv mig èn kilde hvor jeg går ind for drab på børn!

    Du mangler menneskelig psykologisk forståelse for en tekst!

    Den her blog er så hadefuld
    nok derfor der er så mange besøgene.

    Hà det godt folk.

    P.s. Uanset hvad i skriver hvad i vil hvad i ønsker. I vinder aldrig over den gode kærlighed blandt mennesker og for sammenhold.

    I har kun en lille magt på nettet
    og det er kun godt!

    Like

    Kommentar af jilguzo — 26 marts 2008 @ 11:22

  30. “Danmark har åbnet porten til helvede.”

    Og helvede hedder islam!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 26 marts 2008 @ 12:10

  31. Den dag der er to torsdag på èn uge så ja!

    Spis din flæskesteg det er du bedst til for du egner slet ikke til at debatter.

    Forpulede fanatiker.

    Like

    Kommentar af jilguzo — 26 marts 2008 @ 12:22

  32. Jeg forstår ikke hvorfor i skal svine hinanden til på den måde.det gør intet bedre i gør det kun værre på den måde. i stedet for at svare hinanden igen ved at kritisere hinandends kultur, hvorfor ikke prøve at gå på kompromis istedet for???? hvor langt kommer vi ved at udtale os grimt om hinanden. er det ikk bedre at prøve at acceptere hinanden og leve sammen???

    til indvandrere som har kommenteret herinde. hvorfor gøre os selv til grin ved at gøre sjov med bistand osv ? hvorfor ikk fremhæve vores goder sider og hvad v i kan bidrage og gøre for hinanden i samfundet??

    og til danskerne : vi er i landet uanset om i kan lide det eller ej. i har lov til at have fordomme, for alle har fordomme, men at acceptere os er det eneste rigtige og fornuftige i kan gøre.

    nogle af os prøver at blive integreret men det bliver ikke set som noget positivt, da andre ødelægger det for os.

    Jeg er rigtig ked af det med denis, men hans død har virkelif åbnet øjnene for Danmark. for vi har et PROBLEM!

    Like

    Kommentar af anonym tyrker — 26 marts 2008 @ 14:28

  33. Nu det jo ikke fordi vi har problemer med fremmed kulture, MEN vi har store problemer med idelogien islam, som er uintegrerbar og en frastødende kvindeundertrykkende modbydelig idelog pakket ind i religiøst vås.
    Her er det virkelige problem.

    Like

    Kommentar af li — 26 marts 2008 @ 14:34

  34. Jeg har et problem med enhver kultur der søger at undertrykke andre og specielt de kulturer der undertrykker kvinder (undertrykkelse er når mænd og kvinder ikke er lige og med lige rettigheder). Alle indvandrere fra muslimske lande, lader til at besidde en undertrykkelseskultur, præcis som li (33) skriver. At accepterer jer, er at accepterer mine døtre skal undertrykkes… I så fald bliver det væbnet kamp!

    “da andre ødelægger det for os”, skriver du. Nej, I ødelægger det for jer selv og vi er flere og flere der opgiver jer.

    Og så se at lær dansk. Det kunne være en smuk måde at starte integrationen.

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 26 marts 2008 @ 14:55

  35. jeg har både læst om islam og kristendommen, og på visse punkter ligner de meget hinanden. hvis du har læst koranen vil du ikke udtale dig på den måde. der står ikk i koranen at man skal undertrykke kvinder. det er bare en forkert måde nogle har fotolket koranen på.

    Biblen er også menneskeskrevet det er jo ikke direkte guds ord som står i den. men der er forskellige beretninger udfra hvordan folk har fortolket kristendommen.

    at være nonne er kristent, og de er dækket fra top til tå. Hvorfor er en muslimsk kvinde undetrykt når hun er dækket??

    læs først koranen før du udtaler dig om den. for der er vist en hel masse ting du har fortolket forkert.

    Islam er en meget fredelig religion og opfordrer på ingen måder til vold. de terorister du ser nu er blevet hjernevasket på en eller anden måde. de overreagerer og det er selvfølgelig forkert.

    LÆS KORANEN FØR DU UDTALER DIG OM DEN

    Like

    Kommentar af sevil — 26 marts 2008 @ 15:00

  36. lille ærtede rettentilselvforsvar

    fuck du er en stakkel

    og dig hodja

    fuck nu med hvad der sker i andre lande

    et eksempel til på at i ikke kan gøre andet end at tale om hvad andre lande gøre og laver
    i kan simpelthen ikke uden at efterligne andre lande

    i er besat af usa

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 15:44

  37. -> 35

    Jeg skal gentage mig selv. “Jeg har et problem med enhver kultur der søger at undertrykke andre og specielt de kulturer der undertrykker kvinder”. Om disse kulturer gør det i muhammed, jesus’, maos, hitlers eller i eget navn er jeg ligeglad med. Jeg accepterer ikke at nogle kulturer undertrykker kvinder i mit land.

    Men jeg er glad for at du indrømmer at tildækning af kvinden er undertrykkende 🙂

    Kristendommens, facismens og kommunismens undertrykkelse er et aftagende problem. Muslimmernes undertrykkelse er et tiltagende problem. Derfor er der primært fokus på islam hos hos der elsker vores frihed, lighed og gensidige respekt samt kærlighed til Danmark. Hvis du kan og vil læse det, ser du at synet på EU eller nazismen er lige så kritisk som synet på islam, her på Hodja (Hvorfor mon?).

    Jeg behøver ikke læse Mien Kamp, Das Kapital eller koranen for ikke at ville acceptere undertrykkelse, uagtet at de er læst. Og iøvrigt er Hadith og Sira skrifterne væsentlig mere relevante for forståelsen af islam. SÅ LÆS DEM INDEN DU UDTALER DIG.

    Hvis islam er en fredelig religion, hvorfor er der så så mange der dyrker terror i religionens navn. Og hvorfor fordømmes dette ikke i langt kraftigere vendinger af muslimer. Hvorfor jubler muslimer når det går ikke-muslimer skidt. I den forbindelse kan du passende forklare mig begrebet “Dar ul-Harb”?

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 26 marts 2008 @ 15:48

  38. self. samger kebab godt
    for i kan jo ikke selv finde ud af at lave mad

    og istedet for at spørge om hvad muslimer hvad muslimer har bragt på kloden så spørg lige dig selv om
    hvad danskere har bragt på kloden
    intet andet end i har lærdt at være slavere for amerikanere

    i snakker engelsk dagen lang som om amerika england eller usa kommer i tanke om jer

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 15:50

  39. smager*

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 15:51

  40. Vi har læst koranen og ikke bare OM islam. Og den der med fortolkningen af koranen – det er standardsvaret fra muslimer – vi kan jo se i medierne hver eneste dag, hvordan koranen bliver tolket. Og at påstå, at koranen ikke opfordrer til vold – tror du vi er IDIOTER???

    Hvad betyder sværdets vers:

    Sura 9 (Omvendelse) vers 5
    Når de fredhellige måneder er omme, skal I dræbe dem, der sætter andre ved Guds side, hvor som helst I finder dem! I skal pågribe dem, belejre dem, og ligge på lur efter dem i hvert et baghold! Men hvis de omvender sig, holder bøn og giver almisse, så lad dem frit gå! Gud er tilgivende og barmhjertig.

    Hvorfor er der sværd i mange muslimske landes flag?

    Hvorfor er der maskinpistoler i hetZZbollahs flag?

    Og nonner er ikke gift.

    Og det er lovligt i det demokratiske Danmark at være modstander af islamisk immigration.

    Like

    Kommentar af Hodja — 26 marts 2008 @ 15:52

  41. -> 36

    USA er, som UK, vores ven og allierede!

    De befriede os fra nazismen og fem års besættelse – vi skylder dem meget, men er dem dybt kritiske.

    Jeg tror vi denne gang skal befri os selv. Og det er jo kun de radikale der er tilbage som idioter, hvilket vi også så før 2nd WW, så håbet vokser. (EL regner jeg ikke med).

    Og så tag lige at styre dit sprog eller mangel på samme.

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 26 marts 2008 @ 15:54

  42. kvinder er ikke længere undertrykte
    om det så er palistinænser araber
    det kan man se på deres påklædninging (tørklæde)

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 15:54

  43. ->38: Hvor mange danskere har modtaget Nobelprisen?

    Hvor mange muslimer har modtaget Nobelprisen?

    Hvad er forholdet mellem danske/muslimske Nobelprismodtagere?

    Hvad er forholdet mellem danskere/muslimer i Verden?

    Like

    Kommentar af Hodja — 26 marts 2008 @ 15:55

  44. ja de befrigede jer fra nazisterne men man kan se at i alligevel ikke ville befriges siden der er så mange nazi’er

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 15:56

  45. muslimer

    hvorfor sætter i alle lande under en vægt ?

    så kan man vil vende det om at sige
    hvormange kristne har dræbt flere milliarder jøder i verden ?

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 15:59

  46. Milliarder af jøder???

    Dem vil vi gerne have en opremsning af 😀

    Like

    Kommentar af Hodja — 26 marts 2008 @ 16:02

  47. du siger at muslimer er terrorister
    lad mig fortælle hvem der er terrorister

    PKK (kurdere) el qaeda(arabere) bin ladin barzani Apo (kurder)saddam husain taliban (afganere)

    hvad med de andre mislimer

    hmm jamen de er jo terrorister fordi de holder sig neutrale!

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 16:05

  48. tyskere er kristne

    jamen så er i også blandt det 😀

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 16:06

  49. 31,

    er enig!

    Like

    Kommentar af deinz — 26 marts 2008 @ 16:09

  50. -> 40, Kære Hodja,

    Din smag for sprut og cigarer er utilgivelig, men du er intet mindre end fantastisk med dine udgydelser 😉

    Tror faktisk godt at denne hr. deinz forstår budskabet og ved det er sandt. Han sitter blot fast i parallelsamfundet, som han ikke vil (eller kan gøre sig fri af). Du ved, den gamle historie med social arv osv. Lad os arbejde for at få dem ud, der ikke kan (vil) adapterer danske værdier som eksempelvis lighed mellem kvinde og mand, homoseksueles rettigheder, ytringsfrihed etc. etc.

    Skal vi ikke sige, at det blot er spildte ord på Balle Lars, at forsætte replikken på hr. deinz i denne tråd?

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 26 marts 2008 @ 16:58

  51. Jo det er vel bare en hilsen og en del af et skovarbejdeværktøj

    Like

    Kommentar af Hodja — 26 marts 2008 @ 17:26

  52. ?

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 26 marts 2008 @ 17:38

  53. Er Maltedrengen© begyndt at optræde i forklædning?

    Han prøver jo desperat at komme til at flette fingre med en lille tyrkerpige..så han øver sig nok på at tale flydende perkerdansk!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 26 marts 2008 @ 17:45

  54. Goddag mand økseskaft.

    Like

    Kommentar af Hodja — 26 marts 2008 @ 20:29

  55. fuck fuck fuck ,det er sgu det eneste de der muuuhamedanegre kan sige,jeg er sikker på at de ikke ved hvad det betyder ..kebab..vorherrebevares fri os for det .prøv at bede levnedsmiddelkontrollen tage en prøve. men det tør de vel ikke………

    Like

    Kommentar af per — 26 marts 2008 @ 21:46

  56. -> 54 Goddag…Bøddel!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 26 marts 2008 @ 21:53

  57. -> 54

    Koder er ikke min stærke side… tak for hjælpen 😉

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 26 marts 2008 @ 22:24

  58. Debaten her er ubeskriveligt intetgivende og meningsløs, således at menneskeligheden burde skamme sig. Emnet omhandler menneskeliv og respekt for levende skabner. Dialogen her er beklageligvis baseret på relegion, velfærd, kultur og ikke mindst præget i højeste grad af nedgørelse og passivititet. Det handler ikke om pizzaer, kebabs, flæskesteg eller kartofler. Det er underordnet og fuldstændingt uden betydning om hvor vidt indvandrer myrder dansker eller omvendt. Er det virkelig så vanskeligt at fokusere på kernen? Er det virkeligt så kompliceret og umuligt at kunne kommunikere uden at nedgøre gensidigt? DET HER OMHANDLER MENNESKELIV OG ANDRES RET TIL AT FRATAGE DETTE FRA USKYLDIGE MENNESKER? Det handler ikke om mørke, etniske, lyse, europæriske eller arabiske liv. DET HANDLER BLOT OM LIV. Hvad bidrager I med til sagen med jeres uinteligente kommentarer vedrørende kartofler og kebabs? Integration, rasisme, nazisme og egoisme er de begreber i omtaler, er det sådan her vi skal opnå disse mål? Ligesådan som nydansker bør integreres i den danske samfund bør Danmark og dansker lære at integrere sig i forhold til omverdnen. Ligesådan som nydansker udnytter det danske social- og velfærdssystem udnytter oprindelig dansker det samme system. Der er måske noget galt med systemstrukturen, har dette nogensinde strejfet jeres kartofel og kebabfokuseret tanker? Et uskyldig 16 årig barn er død. Hans familie er knust. Dette kan hverken afhjælpes med bistandhjælp eller sortarbejdskraft. Han fik ikke bistandhjælp, han arbejdede heller ikke sort. Han uddelte aviser på lovligvis for at en dag kunne blive integreret i det danske samfund, for en skønne dag stolt kan stå fremme og påstå at han er selvforsørger og et nyttig menneske. Det fik han ikke lov til fordi han indåndede et etnisk liv, fordi “mennesker” som jer er som I er. Deniz var ligeglade med jeres land, kartoflerne eller kebabs. Han var fuld af liv og initiativ, som han blev frataget. Skam jer. Lignende episoder og tragedier er ikke forårsaget af islam, kulturforskel, flæskesteg, kebabs mv. men det er personligheder som jer der gør, at vi ikke kan nyde livets goder i fred og med respekt i en god ånd og med en menneskeligt rigtigt attitude. Jeg kan kun kondollere familien og samtlige andre familier, som har oplevet ligenende sørg. Endelig håber jeg, at vi en skønne dag kan magte at leve et harmonisk og fredligt liv på jorden som er skabt og ejes af gud og og ikke os små mennesker. Vågn op.

    Like

    Kommentar af hale2630 — 26 marts 2008 @ 22:30

  59. #58 jeg har sgu selv betalt mit hus ,ved at knokle i 40år ,og du?……”gud” ejer sgu ikke min jord

    Like

    Kommentar af per — 26 marts 2008 @ 22:42

  60. ->58: Det her drejer sig om, at Tyrkiet blander sig i indre danske forhold. Debatten blev mere eller mindre afsporet af dine ‘velintegrerede’ venner.

    Like

    Kommentar af Hodja — 27 marts 2008 @ 00:08

  61. #58. “…..liv på jorden som er skabt og ejes af gud og og ikke os små mennesker. Vågn op.”

    Der er ikke noget at vaagne op fra naar man er muhamedaner.
    Islam goer livet til et levende helvede i fattigdom og uvidenhed for muslimerne og dem I forfoelger og myrder i muhamedanismens navn.

    Det det gaelder om, kaere hale2630, er at smide islam fra sig.

    Der er ingen gud. Vaagn op.

    Like

    Kommentar af DanskeriTN — 27 marts 2008 @ 05:29

  62. Jeg syntes, typer som hale 2630, der råber på forståelse og fromt råber “kom lad os alle blive goooode” helt glemmer hvor mange kvinder og mennesker! der dagligt bliver slået ihjel og mishandlet i de islamiske lande såsom Iran, Saudi-Svineriet osv osv de dingler sgu i krane og bliver stenet til døde, med koranens velsignelse!!
    Hvorfor skammer hale 2630 sig ikke over sine medmennesker i disse lande? Jeg gør.

    Like

    Kommentar af li — 27 marts 2008 @ 05:42

  63. ->58

    “…harmonisk og fredligt liv på jorden som er skabt og ejes af gud og og ikke os små mennesker. Vågn op”

    Jeg får tåre i mine øjne. Vågn selv op, der findes ingen gud og jeg ejer selv mine ejendomme!

    Vi fordømmer al vold og undertrykkelse, men det er ikke lige hvad emnet her handler om, vel!

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 27 marts 2008 @ 09:30

  64. Til Per: Ja, jeg har sandelig også selv betalt mit hus ved at knokle i 30 år, uden en eneste krone fra hverken dine skattekroner, det danske velfærdssystem, sort arbejdskraft eller nogen som helst andre finansieringskilder. Vi ejer vores jord ja, men tager vi vores ejendele med den dag vi ikke lever længere, kender du en smutvej må du godt sige til 😉

    Til Hodja: Til din information har jeg ingen vennerforhold til nogen som helst her iblandt, og kritiserede i min kommentar både kebab – og flæskestegfokuserede hjerner. Ingen grund til diskrimination via din bemærkning.

    Til Dansker i TN: Kæreste dig, du har lov til at mene lige det du lyster, men jeg har ligesådan lov til at ytre min mening i samme frihedsgrad. Jeg kan respektere din synspunkter kan du respektere mine? For mig er det vigtig at tage menneskelighedens normer og moraler til mig uanset relegion. Jeg kritiserer ikke din tro og relegion, netop fordi jeg er opdraget med normer såsom respekt, ligestilling og ikke mindst antiundertrykkelsesværdier. Du er ikke muslim hvorfor kan du ikke leve op til disse værdier? 🙂

    Til kære li: korrekt alle de forfærdelige ting finder sted i alle de lande du nævner, men også i mange andre lande uden tilknytning til islam eller koran. For mig er der tale om et fortolkningsproblem af koran og mange andre politiske årsager. Skamme mig? ærlig sagt, nej hvorfo skulle jeg skamme mig, jeg har intet med det at gør. Jeg har ondt af ALLE som bliver udsat for lignende forbrydelser også herhjemme i Danmark. Forbrydelse er forbrydelse uanset grundlaget.:-)
    Til manlnburka: Det var ikke min mening at gør dig ked af det, sorry. Hvis du ikke synes der findes en gud, så synes du ikke det, længere er den ikke. Jeg yttrede blot min mening i den yttringsfrihedsfokuseret danske samfund.

    Like

    Kommentar af hale2630 — 29 marts 2008 @ 00:15

  65. Fuck aff mann i Snakker ud af røven alle sammennn .. hvem er i Mann? når i ser en perker skider i, i jeres bukser Kom og sig det mod min ansigt .. Jeg knæpper din liv man din orusbu cocuqu 😀

    Like

    Kommentar af SivasLikiz — 30 marts 2008 @ 12:35

  66. DENIZVEJ, HELT KLART !! Tyrkiet har ret, det burde Polensgade hedde fra nu af! Og hvis Danmark ikke vil gøre det, må vi selv tage over 😉
    R.I.P Deniz, må Allah give de 3 DANSKERE deres straf INSALLAH!!!

    Like

    Kommentar af Deniz´s "søster" — 1 april 2008 @ 16:10

  67. -> 66

    Skal du ikke ud og gå med aviser?

    Like

    Kommentar af Bøddel — 1 april 2008 @ 22:15

  68. Gall hvad sker der for alle jeres racistisk fordomme (til danskerne)..

    Grunden til vi overhovedt kom til Danmark var for at tjene penge fordi der var mangel på arbejdskraft,, Mange unge indvandre tager uddannelse og klare sig godt i skolen.. i øjeblikket er jeg i praktik på et sygehus, og der er stort set indvandre som er ansat.. og danske læger kan ikke finde ud af noget som helst.. mens læger fra østen er meget bedre og har meget mere viden.. Nu skal i ikke tro jeg hader dansker.. Jeg har mange dansker venner og veninder, og syntes de er nogen rare mennesker, men mennesker som har fordomme overfor andre mennesker er sku ikke bedre selv.. få løst jeres eget problem først.. fuckhoveder !!

    Like

    Kommentar af Nurcan — 5 april 2008 @ 00:08

  69. Der blev inviteret 20.000 og ikke flere. For 40 år siden.

    Like

    Kommentar af Hodja — 5 april 2008 @ 00:19

  70. -> 68

    Skal du ikke ud og gå med aviser?

    Like

    Kommentar af Bøddel — 5 april 2008 @ 12:57

  71. LANGT OP I JER LUDER HOVEDER.. FÅ JER ET LIV ISTEDET FOR AT SPILLE DUM HERINDE..

    Like

    Kommentar af Nurcan — 8 april 2008 @ 21:28

  72. -> 71

    Skal du ikke ud og gå med aviser?

    Like

    Kommentar af Bøddel — 8 april 2008 @ 21:36

  73. ->71: “FÅ JER ET LIV ISTEDET FOR AT SPILLE DUM HERINDE..”

    😀

    Like

    Kommentar af Hodja — 8 april 2008 @ 23:19

  74. Dansker i TN : Bare få dig et liv engang:D

    Like

    Kommentar af Gizem — 17 april 2008 @ 00:24

  75. Bøddel = Hop ud af vinduet.

    Like

    Kommentar af Gizem — 17 april 2008 @ 00:25

  76. ->71

    En mini-Erdogan?

    Nå, spøg til side..smut nu ud på din avisrunde Gizem!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 17 april 2008 @ 10:49

  77. Jeg forstår ikke hvorfor de blir’ så sure. Det er jo blot en info-blog der præsenterer fakta?

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 17 april 2008 @ 11:08

  78. Smut du på arbejde, så jeg kan sidde hjemme og få dine penge. ha ha

    Like

    Kommentar af Gizem — 25 april 2008 @ 16:13

  79. ->78 Jeg tørrer røv i Koranen..det er en del af min jobbeskrivelse!
    Resten bliver spredt i grisestalden.

    Like

    Kommentar af Bøddel — 25 april 2008 @ 18:05

  80. At forsøge at argumentere med folk der udviser en form for mental `spaltethed` er en umulighed.

    For hvilken delpersonlighed skal man forvente om et sekund vil debatere – den megalomane eller den underlegne eller….?

    Det må efterhånden være gået op for de fleste af Europas lande at Canadas, USAs og Australiens måder at håndtere tilvandringen på er bedre end den vi har anvendt.

    De selekteret for det første – tager de indvandrere ind der stiller med rimelig skolegang og/eller brugbare uddannelser og kalkulerer derfor med at disse indvandrere vil kunne klare sig selv.

    De kører en 3 mdr.s introduktion hvor tilvandrerne bliver økonomisk og boligmæssigt understøttet – og når denne periode er slut skal tilvandrerne `flyve med egen propel`.

    Vi har gjort det stik modsatte.

    Men noget tyder på at egen erfaring er den eneste læremester.

    Og forøvrigt har vi i årevis vidst, at den familiemæssige sociale/kulturelle arv er svær at bryder.

    Har man sin rod- også generationer tilbage- på f.eks. den Anatolske Højslette præges den personlige Habitus af dette.

    Hvor lang tid frem i tid og generationer der skal gå før bruddet til denne arv er sket aner jeg ikke.

    Like

    Kommentar af Vivi Andersen — 26 april 2008 @ 00:04

  81. -> 79
    tjaa. det vel også noget. det alligevel godt gået du ikke er endt som din mor..
    det vel værre at slikke røv på andre, som din mor jo nyder hver dag?

    Like

    Kommentar af Gizem — 27 april 2008 @ 13:52

  82. -> 81
    Så har de sgu gravet hende op på kirkegården..må vel hellere op og kigge efter!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 27 april 2008 @ 19:18

  83. ->82
    hun er så grim at man sikkert ikke engang lægger mærke til hun er blevet gravet op. men du må nok hellere grave hende ned igen ..

    Like

    Kommentar af Gizem — 28 april 2008 @ 19:47

  84. ->83

    Godt forsøgt Gizem-muslima…fis du hjem til Tyrkiet og bliv gift med din fætter!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 28 april 2008 @ 23:06

  85. Gizem-muslima. det lyder sku fedt.
    sjovt nok er ALLE mine fætre gift. godt forsøgt BØDDEL-KARTOFFEL-FACE

    Like

    Kommentar af Gizem — 29 april 2008 @ 19:35

  86. Bøddel? Den sad vist lidt for hårdt:) nåå, altid godt du bare holder din kæft.

    Like

    Kommentar af Gizem — 18 maj 2008 @ 23:06

  87. Kønne har I sgu aldrig været…

    Like

    Kommentar af Bøddel — 19 maj 2008 @ 16:09

  88. Dear Potato Executioner,

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 19 maj 2008 @ 16:35

  89. Det er derfor burkaen er opfundet

    Like

    Kommentar af ManInBurka© — 19 maj 2008 @ 16:36

  90. Så ikke-indavlede, hvide kristne mænd ikke får koteletten galt i halsen ved synet af de skæggede madammer fra tyrkiet!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 19 maj 2008 @ 17:00

  91. -> 87
    Få dig lige et liv engang.
    Jeg kan sagtens finde danskere der er grimmere.. Bare se på fotoalbummet hjemme hos dig 🙂

    Like

    Kommentar af Gizem — 23 maj 2008 @ 18:47

  92. bøddel dræb dig selv. der er alligevel ingen der holder af dig dit racistiske svin. håber en dag du får skåret halsen op, og bar dør af blodmangel.
    så der sku fest hjemme hos mig . fuckhead..

    Like

    Kommentar af Gizem — 23 maj 2008 @ 18:51

  93. -> 92

    Hvilken bar dør af blodmangel..?
    Bar mitzvah?

    Like

    Kommentar af Bøddel — 23 maj 2008 @ 18:56

  94. Hva fuck snakker du om dit svin?

    Like

    Kommentar af Gizem — 30 maj 2008 @ 18:39

  95. A pig a day keeps a muslim away!

    Like

    Kommentar af Bøddel — 31 maj 2008 @ 12:21

  96. Jer danske kartofler, som er racist!
    I burde slå jeres fucking hoveder i sømmet, så i fucking tager jer sammen man.. I ER INTET 🙂
    Har bare ondt af jer..

    Like

    Kommentar af Nazli — 2 juni 2008 @ 14:50

  97. -> 95
    dræb dig selv..

    Like

    Kommentar af Gizem — 6 juni 2008 @ 11:53

  98. 79>> tør’ du bare røv i Koranen gi’ mig din adresse så jeg orlig ka’ lærer dig at bruge toiletpapir

    Like

    Kommentar af Jakup — 6 oktober 2008 @ 00:31

  99. Gizem og Jakup, tør jeg selv om munden med den klamme hagesmæk der hænger jeg om halsen som et åg.

    Børn….

    Like

    Kommentar af NijaiMuslimah — 6 oktober 2008 @ 12:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: