Hodjanernes Blog

12 marts 2007

Integration skal være et varemærke, der trækker turister og erhvervsliv til Århus – recepten er en ny bydel, der kan komme til at koste op i mod en milliard kroner.

En vision om et gigantisk nybyggeri i Århus til en pris af op imod en mia. kr. skal være det nye, århusianske visitkort i verden.

Det århusianske arkitektfirma C.F. Møllers Tegnestue og Søren Jensen Rådgivende Ingeniørfirma præsenterede mandag skitserne til et nyt vartegn for Århus, som i storhed kan komme til at matche Århus Domkirke.

Hvis det altså gennemføres.

1 kommentar »

  1. Det glade vanvid, og ophavsmændenes hensigt er ikke svær at få øje på: Den danske skatteyder skal fylde deres lommer.

    Like

    Kommentar af Crass Børsting — 13 marts 2007 @ 14:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: